Spinx Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Dette ser jo ut til og være en meget grei vinter bil;) Mye som skal til for å få den Eu godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Absolutt godkjent vinterbil Rette og lakke kan man gjøre etter vinteren er over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Dette ser jo ut til og være en meget grei vinter bil;) Mye som skal til for å få den Eu godkjent? skal ha den på løfte bukk i løpet av neste uke, fikse en eksos lekasje, alt av bremser er forholdsvis nytt, må se over litt bremserør og sånt som tidligere eier mente hadde noe rust, men det kan jo også bare være en bagatell, ellers er den ca klar for godkjenning nå Absolutt godkjent vinterbil Rette og lakke kan man gjøre etter vinteren er over jepp, alt til sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 fått tak i nytt ratt til bilen også! slenger med et bilde av valsa også blir valsing neste uke, da skal jeg opp til oslo og jobbe igjen, så da blir det nok lit kosing med bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 hmm..opp til nittedal?Lyst til å valse hjulbuene min cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 hmm..opp til nittedal?Lyst til å valse hjulbuene min cab? må jo gå ann og få til noe der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 høres bra ut...bor på stovner så er ikke lange biten til deg....si ifra da...eller så tar vi resten på pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 hadde eu kontroll på fredag ble 9 2er feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Ikke ille det for en haugammel E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 er mye bagateller og mest alvorlige er vel indre bærekule på bærearmen forran og bremse slanger som må byttes, skal kjøpe deler i mårra, så er vel godt på vei til etterkontroll til helga tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 et par nye bilder av bilen har ikke fått gjort noe denna uka, kun handla inn deler som jeg trenger har muligens også fått tak i svart skinn interiør, skal kikke på det på mandagen, hadde vært en pen upgrade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Det der er hva man kaller vinterbil. måtte gi mye for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 kommer på under 30000 ferdig regga med årsavgift omregg og deler til eu kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 litt produkter også, har fått låne en maskin, så da kan jeg jo teste litt burde kansje hatt en annen polish sammen med voks og lakkrensen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 syntes det er altfor galt og bruke en slik bil som vinterbil!.. hvertfall det jeg kaller vinterbil, er noe helt annet.. vet ikke åssen dere bruker vinterbilene, deres men her nede får de spanking.. er heldig hvis bilen kommer igjennom vintern med alle panelen bulk frie. men du bryr deg kanskje ikke om den i det hele tatt? kjedelig og evt kjøre i filler en coupe. men kommer ann på hva du mener med "vinterbil":P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå