Superbeetle Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Er nok orginale disse ja, har stempling rundt ventilen også...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 trenger ikke være orginalt fordeom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 trenger ikke være orginalt fordeom fordeom hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 om at du har innhukket til ///M logoen og at et er 41 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 men så sto det også stempla inn bmw logo da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 noen som vet om hvor det selges nye sånne skinn rundt girspaken? eventuet hva jeg kan søke på ebay etter? vil ha i semska skinn med m sømmer eller noe liggnende, kansje til håndbrekk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Søk etter e-brake og shift boot på ebay eller evt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 ahh, nydelig! takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 prøver og bestille meg vinge gjennom ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... 354wt_1052 er det noen som har bestilt herifra før? jeg finner ikke norge i shipping lista dems. dissa skal festes med kun lim, eller sånn 3m teip som sitter på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Får ikke opp siden jeg Sånn E46 M3 list du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Nå fikk ikke jeg heller opp linken din, men antar det er sånn e46 m3 spoiler. Jeg bestillte min HERFRA, veldig fornøyd med den. Skal bare festes med teipen som sitter på vingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 jeg ser du har kjøpt i fra samma selgern, str også shipping worlwide på begge, men får bare norge opp på den du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Er vel ikke værre enn å sende han en mail å høre, regner at det skal gå an å shippe til norge bare du spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 ja, jeg har sendt mail for og høre, vil helst ha den ulakkert, tror det blir penest om den er svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Hvorfor kjøpe så dyrt? Får de jo til halve prisen http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=e36+m3+lip+spoiler&_sacat=&_trksid=p4506.m270.l1313&_stpos=&_sop=15&gbr=1&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_odkw=e36+m3+lip&_osacat=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå