Gå til innhold

Sp|ff's E36 Coupe - Vader, blitt pappa!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan ble kjørbarheten med felgene da?

Jeg hadde 10*18 ET25 en stund... Vil helst glemme hele episoden, var et hardt slag for både kjøreegenskaper og lakken :lol:

ikke merka noe ubehageligheter jeg, subber jo litt bak da, men nå har jeg hatt en del kadett c'er med compomotive 8x15 og 195/45, subba litt der også.

men nå har jeg ikke kjørt så mye med den siden den ikke er eugodkjent og har avskiltnings begjæring, er på etterkontroll i mårra, tar også 4-hjulskontroll og bytter endeledda på tannstanga i samma slengen. så det bør egentlig bli ganske bra det, får se om en måneds tid omjeg har forandra mening da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har original M-tech felger, 17 tommere, som du kan bruke med vinterdekk? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15

PM meg ved intertesse ;) Forresten drit feite du rondell felgene ble på bilen, må nesten ha lignende til sommeren, har heldigvis valset :)

det er ikke helt sånne felger jeg er på utkikk etter da, er på jakt etter contour felger eller 5/8 eika double spoke felger ;) om du skal ha rondell felger med 5 serie inpress er jeg redd du må valse en god del mere om det er den bilen som de felga du selger sitter på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble kjørbarheten med felgene da?

Jeg hadde 10*18 ET25 en stund... Vil helst glemme hele episoden, var et hardt slag for både kjøreegenskaper og lakken :lol:

akkurat henta bilen i fra 4 hjulskontroll nå, kan ikke si noe på kjøreegenskaper, er som en drøm og kjøre :)

mangler bare etterkontroll, omregg og årsavgifta nå, så er den i full drift!

fant også ut at den er godkjent med senkesett, og det er jo greit når den er så lav :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen bilder jeg tok på veien hjem i dag, må få fiksa meg et nytt kamera snart ja, sugent mobil kamera :/

QP001.jpg

QP002.jpg

QP003.jpg

QP004.jpg

QP005.jpg

QP006.jpg

skulle gjerne hatt en som funka, og var på engelsk :P mye jobb og bygge om til større computer forresten?

QP007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...