///Mysild Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 hmmm.... syntes jeg du skulle donert de til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hvordan ble kjørbarheten med felgene da? Jeg hadde 10*18 ET25 en stund... Vil helst glemme hele episoden, var et hardt slag for både kjøreegenskaper og lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 hmmm.... syntes jeg du skulle donert de til meg vet ikke helt, må ha noe og kjøre på da, er eneste jeg har dissa felga her da som går på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hvordan ble kjørbarheten med felgene da?Jeg hadde 10*18 ET25 en stund... Vil helst glemme hele episoden, var et hardt slag for både kjøreegenskaper og lakken ikke merka noe ubehageligheter jeg, subber jo litt bak da, men nå har jeg hatt en del kadett c'er med compomotive 8x15 og 195/45, subba litt der også. men nå har jeg ikke kjørt så mye med den siden den ikke er eugodkjent og har avskiltnings begjæring, er på etterkontroll i mårra, tar også 4-hjulskontroll og bytter endeledda på tannstanga i samma slengen. så det bør egentlig bli ganske bra det, får se om en måneds tid omjeg har forandra mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hvordan ble kjørbarheten med felgene da?Jeg hadde 10*18 ET25 en stund... Vil helst glemme hele episoden, var et hardt slag for både kjøreegenskaper og lakken hvorfor var det så dårlig? pga komfor eller? bare ha stivere understell det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg har original M-tech felger, 17 tommere, som du kan bruke med vinterdekk? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15 PM meg ved intertesse Forresten drit feite du rondell felgene ble på bilen, må nesten ha lignende til sommeren, har heldigvis valset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg har original M-tech felger, 17 tommere, som du kan bruke med vinterdekk? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15PM meg ved intertesse Forresten drit feite du rondell felgene ble på bilen, må nesten ha lignende til sommeren, har heldigvis valset det er ikke helt sånne felger jeg er på utkikk etter da, er på jakt etter contour felger eller 5/8 eika double spoke felger om du skal ha rondell felger med 5 serie inpress er jeg redd du må valse en god del mere om det er den bilen som de felga du selger sitter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hvordan ble kjørbarheten med felgene da?Jeg hadde 10*18 ET25 en stund... Vil helst glemme hele episoden, var et hardt slag for både kjøreegenskaper og lakken akkurat henta bilen i fra 4 hjulskontroll nå, kan ikke si noe på kjøreegenskaper, er som en drøm og kjøre mangler bare etterkontroll, omregg og årsavgifta nå, så er den i full drift! fant også ut at den er godkjent med senkesett, og det er jo greit når den er så lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 sånn da var bilen eu godkjent, omregg og årsavgift er også betalt! fikk henta gule oblater og midlertidig vognkort også! skal bli godt og komme seg hjem til kristiansand igjen også nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 noen bilder jeg tok på veien hjem i dag, må få fiksa meg et nytt kamera snart ja, sugent mobil kamera :/ skulle gjerne hatt en som funka, og var på engelsk mye jobb og bygge om til større computer forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 kan vel bare endre språk på den? nice car... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 vet ikke om det går og bytte språk, er heller ikke mulig og se hva som står i displayet, så er håpløst og gjøre noe uansett klokka er ok da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 haha...går faktisk an å endre språk på dem..men kanskje litt bortkasta siden skjermene ikke funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 ja, det er nettopp det, hehe men noen må vel vite om det kan fikses eller om man må skaffe en ny en? og lurer på om det er mulig og bytte til en enda større computer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Manndige felger !! Bli sykt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå