Dirty Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Nå som vinteren nærmer seg fryktelig fort, er det på tide å skaffe seg noen nye prosjekter. forje vinter ble det 328 race motor , denne vinteren blir det mer power under panseret, handlet først en 3.0l men fikk ristet det fra meg. så har handlet meg en M3 3.2L fra England, Hentet bilen igår kveld, Søknad Til BT er skrevet så må få sendt den inn på mandag så er det bare å starte når klarsignalet fra Staten e klar. Bilen som skal bli M3 er denne Masse bilder av bilen her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=123535&start=0 img]http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs078.snc3/14566_238286564133_529464133_4202878_65726_n.jpg Litt deler rådelager, m3 forsterkninger og nye tåkelys nye tåkelys monterte også en 7" touch skjerm , jaja greit å ha tenkte æ kjørecomputeren ble flyttet opp der cd spilleren sitter, kablene var AKKURATT lange nok hehe. nye foringer og vips der var m3 motoren i m3 forsterkning nye foringer bakstillingen er på første prøvetur digg girkule var ikke lenge morroa varte. SKulle jo selvfølgelig tatt bilde av den hel, men et glemte jeg hehe
BMW-Coupe Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Gleder meg til å følge med på dette prosjektet Håper du legger ut mye bilder etterhvert! Lykke til!
Dirty Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Takk takk, planen er mye bilder ja, alltid morro å ha. og oppdatere tråden jevnlig med ny info om hva som skjer
Lars89 Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Dette skal følges med på Er det noen utfordrnger med en engelsk bil kontra en tysk bil/motor? Er jo "gi bort" pris på de i England så frister litt å hente en selv
BMW-Coupe Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Takk takk, planen er mye bilder ja, alltid morro å ha. og oppdatere tråden jevnlig med ny info om hva som skjer Høres kjempe bra ut Mye måtte du gi for m3'n?
Dirty Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 skal få tatt bilder av den også, handlet nytt Camera idag, så kommer nok til uka engang. er ikke no problem med høyrestyrt, må bare bytte tannstanga. Prisen er mellom meg å selger, hehe men vis noen er interesert i en 3.2\3.0 ferdig levert i norge så send meg en PM
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 godt du får laget ENDA en tråd om ombygging... hvor mange har du nå egenltig?!
Dirty Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 godt du får laget ENDA en tråd om ombygging... hvor mange har du nå egenltig?! har jeg noen andre ? har en bildetråd men kan jo ikke ha prosjektet der. godt du kommer med et så saklig innlegg, ikke rart du har så mange poster her på bimmers. 90% er jo søppel eller skryt
bmwkizn Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Tøfft Noen som har penger ihvertfall. Skulle gjerne gjort noe lignende selv,men økonomien er ikke enig.hehe Legg ut noen bilder av donorbilen da
Ellingsen B. Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Morro med litt M-power ja. Lykke til med bygget og BT Pøs på med bilder og oppdateringer
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 godt du får laget ENDA en tråd om ombygging... hvor mange har du nå egenltig?! har jeg noen andre ? har en bildetråd men kan jo ikke ha prosjektet der. godt du kommer med et så saklig innlegg, ikke rart du har så mange poster her på bimmers. 90% er jo søppel eller skryt ja, du har i hvertfall 1, men det er jo en 3.0 liter tråd, så viktig å ha en om 3.2 liter, så har du også banebiltråden, bildetråden om den nye... du er ikke stort bedre selvhelelr kim... merkelig, du er ikke så tøff i kjeften IRL!
Dirty Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 godt du får laget ENDA en tråd om ombygging... hvor mange har du nå egenltig?! har jeg noen andre ? har en bildetråd men kan jo ikke ha prosjektet der. godt du kommer med et så saklig innlegg, ikke rart du har så mange poster her på bimmers. 90% er jo søppel eller skryt ja, du har i hvertfall 1, men det er jo en 3.0 liter tråd, så viktig å ha en om 3.2 liter, så har du også banebiltråden, bildetråden om den nye... du er ikke stort bedre selvhelelr kim... merkelig, du er ikke så tøff i kjeften IRL! Pleier ikke fyre, men du fyrer jo som en galning, har ikke no grunn til å være tøff i kjeften mot deg heller da. banebilen er jo en annen bil og bildetråden er noe annet hehe
ZhilleN Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Å herregud, poenget og lage så jævla mye dritt bare fordi han fikk ut denne tråden, sikkert missundelse, norsk sjukdom det.. Eller synes jeg denne er utrolig pen, blir sikkert bra når du for i m3sakene i denne her Du for legge ut bilder av åssen det går, skal følge med på dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå