Martinsen Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 gammel grillen? ikke facelift? Hm... Hva er forskjellen?
gisse Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 blir knall dette, glede meg til og se resultatet
ZhilleN Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Dette kan bli bra ja, etter min mening, burde du brukt m-tech isteden, for og få en helhet i alt, den stylinga blir så klumpete på e36, så kunne du hatt litt mørke frontlykter, originale, med anngeleyes, mye fetere enn led Ellers så det jo ganske bra ut Lykke til videre, skal følge med her
heimkokt Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 ikke kvar dag ein sjer lokale følk på forumet men vent t våren du så e min e36 finar en din
Martinsen Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Da var fangerne lakkert:) Også har det blitt litt endring i planene, så skal lakkere om litte på selve bilen etterhvert. Så den ikke blir helt lik de andre som har samme kombinasjon, vil bli delt en plass til:)
Martinsen Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Catkillern er montert, vises kanskje ikke så godt på bilde:P
bimmer-fan Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 dette blir bare utrolig bra!!! flott lakert også!!
buchern456 Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 fet bil. men etter min mening synes jeg di led lyktene var lit mye vag look. men det er jo vær sin smak da;)
Martinsen Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Takk for gode tilbakemeldinger:) Er bestandi hyggelig:D Fangerne er montert! Ser bedre ut live en hva det gjør på bildene:P
Martinsen Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 fet bil. men etter min mening synes jeg di led lyktene var lit mye vag look. men det er jo vær sin smak da;) Yes, smaken er som baken: delt i 2;)
Martinsen Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Faen du var god å lakkere! Rå bil! Hehe, jo takk:) Får det da til:P
Kimmen Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Slik ser 97-> grillen ut Penere spør du meg
Martinsen Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Slik ser 97-> grillen ut Penere spør du meg Hmm. ser ikke mye forskjell der jeg nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå