Martinsen Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Har fått på "grill" osv på fangerne:) Må vel se om jeg får kjøpt inn ett par grøftlys også. Har nettopp gått til inkjøp av ei leilighet, så kommer til å bli ganske så fattig utover:/ Er vel og bare en måneds tid til motoren er ferdig! Gler meg som en unge på å dra til haugesund å sette den inn
Martinsen Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 En liten oppdatering igjen da:) Har vært å handla litt eksos på biltema for skarve 1000,- Fikk sveisa på orginal braketten:) Vil bli sveiset 3" hele veien litt senere, og skal ha en potte på hver side:)
Martinsen Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 Har nå fått klarsignal i fra biltilsynet om at jeg kan få ombygging ifra 318 til 325 godkjent:) får også turbo godkjent itilleg:D Så nå er det vel bare å starte med ombygging ^^,
sladjan Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Hva i "bartN" ? Ble jo en skikkeli kebabtralle det her
Martinsen Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 plastic fantastic Er da vel ikke mer plastik en hva det er orginalt:p
Joakim H Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Hva i "bartN" ? Ble jo en skikkeli kebabtralle det her ser ut som en lekebil jo:P
Martinsen Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 Hvordan fikk du godkjennt ombygging da? Er jo ikke godkjent enda. Men kan få den godkjent som 325i eller M3 med turbo står det i skrivet jeg har fått i fra BT
Martinsen Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 Sideskjørt,vinge og bakrutesenker er straks klar for lakkering:) Har også funnet ut at råkarroseriene på 325 og 318 har like delenr. Men blir mest trolig ombygget til M3 for å få det godkjent med turbo som BT skriver. Og da må jeg ha understellet ifra en m3 og forsterkningsplater.
jon///M Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 syns det var noe kjent med denne bilen, helt til jeg så du holder til i steinkjer og hadde di frontlyktene. har møtt denne bilen ganske mye i d siste i steinkjer. bilen ser jo pen ut og det virker som du kan og lakke meen jeg er nok ikke noe tilhenger av di lyktene og engangs grillen i fangerene.
Martinsen Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 syns det var noe kjent med denne bilen, helt til jeg så du holder til i steinkjer og hadde di frontlyktene. har møtt denne bilen ganske mye i d siste i steinkjer.bilen ser jo pen ut og det virker som du kan og lakke meen jeg er nok ikke noe tilhenger av di lyktene og engangs grillen i fangerene. Hehe:) Kjenner fort igjen bilen med disse frontlyktene ja.. Men siden så mange klager på de så kommer jeg nokk til å skifte de ut til AE lykter igjen en gang:) (Så får de viljen sin:P) Grillene i fangerne vil også bli skiftet ut etthvert! Men prioriterer ombygginga videre nå, skaffe deler osv:)
Martinsen Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 Er det katalysator på denne? 92mod 318
Ivanrogov Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 Gjør mye med nettingen om du lakerer den svart
Martinsen Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Gjør mye med nettingen om du lakerer den svart Det er jo en mulighet, men kommer nokk til å skifte den ut med skikelig netting:) Noen som kan si meg vekt forskjellen på m50 vs m40 motoren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå