Gå til innhold

Bmw E34 "528i" N/a Tuned s.8


Aneshen
 Share

Anbefalte innlegg

skal forhåpentligvis til med samme operasjonen selv på min 525i, samme kitet også;)

hvordan var monteringen av dette?

Mye hjemme mekk eller er det bolt on?:)

aha :) kult !

monteringen av selve kompressoren er jo bolt on da den er laget til m50, men trykkrør og sånn må man jo lage selv hvis ikke man bruker den trykkslangen som følger med kittet fra det er nytt. Ganske enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i det kompressor kitt'et?? Har veldig lyst på eit til min M50B20 :) Trenger du mappe den eller sette i ny hjerne og dyser eller noe eller er det bare "Plug and PLAY" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i det kompressor kitt'et?? Har veldig lyst på eit til min M50B20 :) Trenger du mappe den eller sette i ny hjerne og dyser eller noe eller er det bare "Plug and PLAY" :D

Må omprogramere hjerne og ha større dyser :) Hvis ikke blir det RAS .P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nais! Samme motoroppsett som meg jo! :D Hvilket trykk kjører du på nå og hvor stort reimhjul?

står 0.6 på måleren, måtle 0.55 med digitalt ut (uten cooler, har cooler nå) er org reimhjul, 85, men har bestillt 70, håper å få opp litt mer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen er draget egentlig? Gleder meg til å få montert ferdig min å :) men, jeg slet med at når jeg monterte, fikk jeg ikke lukka panseret, pga den forbanna pressa blir for høy når jeg har på silikonslangene !! ser ut til at din sitter lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nais! Samme motoroppsett som meg jo! :D Hvilket trykk kjører du på nå og hvor stort reimhjul?

står 0.6 på måleren, måtle 0.55 med digitalt ut (uten cooler, har cooler nå) er org reimhjul, 85, men har bestillt 70, håper å få opp litt mer da :)

ok, merkelige greier dette. Jeg kjører selv på 70mm reimhjul nå. Original M50B25 og en liten intercooler. Men får ikke noe mer enn 0,5bar. Blir spennende å se hvilket trykk du får med 70mm. Du trenger ikke reimhjul vel? Jeg har et 70mm liggende til overs! Er ikke helt lett å få tak i disse lengre ;)

Jeg ville også flyttet oljetanken til kompressoren til motsatt side av motoren. Den bør stå i et avkjølt område å ikke rett over eksosmanifolden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nais! Samme motoroppsett som meg jo! :D Hvilket trykk kjører du på nå og hvor stort reimhjul?

står 0.6 på måleren, måtle 0.55 med digitalt ut (uten cooler, har cooler nå) er org reimhjul, 85, men har bestillt 70, håper å få opp litt mer da :)

ok, merkelige greier dette. Jeg kjører selv på 70mm reimhjul nå. Original M50B25 og en liten intercooler. Men får ikke noe mer enn 0,5bar. Blir spennende å se hvilket trykk du får med 70mm. Du trenger ikke reimhjul vel? Jeg har et 70mm liggende til overs! Er ikke helt lett å få tak i disse lengre ;)

Jeg ville også flyttet oljetanken til kompressoren til motsatt side av motoren. Den bør stå i et avkjølt område å ikke rett over eksosmanifolden ;)

ja sant.. hmm. jeg trenger!! er lang leveringstid på koed nå, veit ikke om jeg får det før bmwccn treffet. hvor mye skal du ha??

PM meg.

Beholderen blir ikke veldig varm der den står nå. har i tilleg oljekjøler til kompressoren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...