Gå til innhold

Bmw E34 "528i" N/a Tuned s.8


Aneshen
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, må vel vise litt interesse i forumet her vel :) så da legger jeg litt div info om bilen og hva som er gjort.

Bilen er en 9/1990 520 importert i 1997 som har rulla få 250k :P
litt kjip innvendig, alt manuelt og blått interiør. står momo Jet ratt og Modda mittkonsoll.

FK Higsport

Zito FA10 8,5 og 9,5 på 215/35-18 og 225/40-18

M50 B25 som jeg kjøpte i fjor fra en e36. Gått 160k

TA technix Grenrør, 2 strake hele veien til en Simons bakpotte

Sorte DE lykter og sorte blinklys. Baklykter fra tyskland som er lakterte.

M5 bakfanger, Rieger leppe foran og M5 sideskjørter. Tanken var også en bakrutesenker, meeeen vet itj.

Nå pr i dag står en til lakk og ferdig om et par dager,

Framover blir det noen nye foringer i bakstillinga og Sperrediff, (Nå står det en 4.27, litt lite for en b25)

slenger ut noen bilder fra den var før og under oppussing=) Nye bilder fra den er ferdig kommer etterhvert :)

2r7207sgxrg3g0hbve32.jpg
w9fgzpruv7e5ljrwkhv1.jpg
mlkecbs48dhe9ubkub26.jpg
wvyor9bu5s0lzskm1htc.jpg
nthizhotve137l4nedbf.jpg
8309fcjbhh4vd7fpajvj.jpg
687xp7u12fo9iivgh97y.jpg
9z0idr0997ks58ecxgc0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Da var det på tide med litt mer effekt :) Falt da for en kompressor. Blei en Rotrex C30-84. Den skal ha fullt ladetrykk ved 2200omdr så blir masse effekt ved lavt turtall også:). Minus med kompressor er jo at for veldig høye effektuttak blir den litt liten. Denne skal kunne lade nermere 1 bar og holde til ca 350hk.

Mitt bygg i første omgang blir uåpnet motor på 0,6bar og s38b36 dyser og chip fra fekzen :)

Hvor lenge den toppakningen holder får man jo se:) har planer om å montere en mls ellr noe til vinteren.

ESS og de har lagd kompressor kit til m50b25 og sier at man får ut ca 290 hk. I disse kitene har man bare en kompressor, ic og chip. Jeg er litt skeptisk om org dysene klarer å trykke ut nok bensin, men de sier at det holder.

Noe jeg skal er å få benket bilen:) blir jo da hjul hester og ikke eksakte motor hester. Spennende å se hvor mye det blir :)

Bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...