jeh Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 blir sikkert bra dette stå på pøs på med bilder underveis ,
Ronnyvga Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Da får eg legge ut en liten oppdatering av når eg helle på og demontere donorbilen (328) Har nå reve ned bak stillingen og sånt og nå er de bere motoren i igjen.. her er noen bilder.. kjem flere i uka når bak stillinga er på vei ned motoren klar for og bli tatt ut.
Ronnyvga Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Da fekk eg ut 328 maskinen i dag var og kjøpte med elefant gjekk i dag og noen timer etter på var maskinen utav Her er noen bilder eg slenger med;)
Ronnyvga Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 Da får eg oppdatere lit.. har vert lit slakt nå i juletider.. men nå over ny året blir de fart på sakene.. har nå fått tak i 3.0liter m3 diff med sper delere er og bestilt til understelle bak og motoren. understelle til 328an skal sandblåses og lakkes opp igjen alle foringer skal byttes. motoren skal få ein liten overhaling. sjeking av komp bytte register kjede og driverse. å bytte til forsterket clutches så mens dete overhales så skal 320en (prosjektbilen) inn til skifting av skjermer bak pga rust. og lit aen rust sveising runt om. så de vil komme mye bilder og oppdateringer over nyåret.. har nå bere 8måne på meg og få den ferdig til eg får lappen
Ronnyvga Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Da får eg oppdatere lit;) har vert lenge siden sist nå.. Men nå har eg kommet sjiklig i gang med bilen og håper på og bli så og sei ferdig om 2-3 måner så skal prøve og oppdatere så mye eg kan. bilen er nå sparkla ferdig og klar får lakk har nå tatt ned understellet bak og sandblås undere bilen og tectylert opp igjen har overhalt understellet så sto på 328an så eg har starta og montere har ikkje bilder av alt men her er noen bilder. skal prøve og ver flinkere med bilder fram øve nå. sandblås og klar får grunning gammalt understell vekk. tank veke og pussing av lit overflate rust ete ned pussing og ny lakk nytt overhalt understell på vei på plass
Ronnyvga Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 da får eg oppdatere lit har nå helt på med og bygge om klima anlegg fra manuelt til digitalt. Hadde digitalt i donobilen så de var bere å flytte over. eg flyttet over alt. her er noen bilder. demontering av manuelt klima demontering av digitalt klima Montering i igjen av digitalt klima til slutt så var de testing å de fungerte fint
Ronnyvga Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Da er de kansje på tide med ein oppdatering. har vert sløv på dette i de siste. bilen er nå komt i sammen i igjen og blitt lekkert Har ikkje bilder av alt som er blit gjort med bilen men noen av de. her er noen bilder før og eter bilen er nå snart klar får visning. skal bli spenens og se om den går i gjø nom. trur ikkje de skal bli noen problem men man vet jo Aldri med bt: ombygging av klima motor rom klar til ny maskin ny overhalt maskin klar til og settes inn prøve montering av styling nytt understell montert ny lakka Prøve montering av vinge (dei lyktene som står på bilen der er til salgs) bilen Bjugn og bli sammen i igjen Alt er endo ikkje montert. side skjørt og lit diverse mangler men de kjem på og bilder kjem ut. komme og blider av interiør snart. Venter og nå på tåkelykter som skal på den.. Og eter godkjenning vert m-tech vinger bakrute senker og gt-splitere montert. å Motoren vert de bytter til M50B25 innsug som vil passe meget bra i lag med den omprogrammerte hjerne som nå står i bilen.
MariusG Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Dette blir bra Har ikkje sett på denne tråden før nå. Likte at du gjorde alt så grundig! Skaffe deg senk og skikkelig hjul så blir dette sjefs
Ronnyvga Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 ja skal ta bilder under montering av m50;) senk er de på den og felger har eg men senke sette er ikkje stilt inn enda og felger venter eg på dekk
Ronnyvga Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 her er noe nye bilder er ei lita stond til bilen er heit som den skal skal vinge og gt spliterar på den og lit små ting men må fust få den godkjent hos bt ddqxo.jpg
babjorn Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Dette ble knall å morro å se folk fikser under også å ikke bare utvendig
thomascr Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 jaaa ronny, legge ut bilder hvordan bilen er nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå