Saltkjelen Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Blir du å selge en del deler fra M5'en også da eller? isåfall er jeg veldig interessert i noen deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Ikke noe Alpina den NV regga saken der...sett den før og det er en 328i med Alpina emblem...ikke spør hvorfor Mener den også hadde M3 emblem før, sammen med Alpina emblemet... Jaja, så feil kan man ta Men søt va den ..såg noke skeptisk ut ho dama som kjørte den da eg gjekk å luska å såg på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Blir du å selge en del deler fra M5'en også da eller? isåfall er jeg veldig interessert i noen deler Fra M5en blir det nok ikkje solgt noke, der skal Alt over på den andre bilen, men fra 523'en blir det nok solgt endel ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Satan! Detta blir gromt Du gjør alt riktig du, og alt jeg har lyst til å gjøre..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Satan! Detta blir gromt Du gjør alt riktig du, og alt jeg har lyst til å gjøre..hehe Hehe Eg vil no si du gjør en del rikti du og då, blitt bra dinna bilen din no Du får hive i en større motor du og så har du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 En vakker dag så Men ikke i denna bilen, det lønner seg nok ikke. Brukt for mye penger på den allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Derfor du bør gjøre det i den bilen meina no eg tenke du tape meir på å selge den å kjøpe en anna å putte stor motor i, enn å putte rett i den kvite:) Bil e generellt sett et tapsprosjekt, derfor eg aldri tenke noke serli på pengeutlegg på bil, utlegg å tap blir det uansett. Bil e en hobby, ikkje en vinnvinn gjennstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Er ikke enig i det Trur at å skaffe seg en billig 520i med deffekt motor eller noe sånt til under 50 000 og hente en M5 -donorbil fra sverige/ Tyskland til tja si 150 000 eller enda bedre en skadet en til under 100 000 vil bli mye billigere enn i starte med ombygging til m5 av den jeg har nå som snart har kostet meg 180 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 ja, jo, om det ikkje er viktig med lav km stand så Eg var ute etter så lav km stand som mulig då eg skulle ha bil vertfall:) såg på bil i sverige, tyskland, sveits og usa.. både skade og heil bil.. var ikkje mange som var gått under 100 000 til en veti pris (den skal jo tross alt rivast fra kvarandre), å vertfall skadebiler i tyskland og usa blei fort nesten like dyre som den eg kjøpte her i norge. å den var jo heil med lav km stand og, med akuratt det interiøret eg var ute etter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Jepp..alt under 150 000km er greit syns jeg men. Skal bli artig å følge med her fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Ja, ska bli artig å få begynne på det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Stilig som faen med sorte nyrer og se sorte baklyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Si ifra når du skal selge M-optikken fra 523'em Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Blir du å selge en del deler fra M5'en også da eller? isåfall er jeg veldig interessert i noen deler Fra M5en blir det nok ikkje solgt noke, der skal Alt over på den andre bilen, men fra 523'en blir det nok solgt endel ja Interessert i deler fra den og jeg vet du. Kan du ikke gi lyd fra deg når du begynner å plukke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå