Gå til innhold

Min Bmw E39 Black suited.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke noe Alpina den NV regga saken der...sett den før og det er en 328i med Alpina emblem...ikke spør hvorfor ;)

Mener den også hadde M3 emblem før, sammen med Alpina emblemet...

Jaja, så feil kan man ta :)

Men søt va den :D

..såg noke skeptisk ut ho dama som kjørte den da eg gjekk å luska å såg på bilen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor du bør gjøre det i den bilen meina no eg :) tenke du tape meir på å selge den å kjøpe en anna å putte stor motor i, enn å putte rett i den kvite:)

Bil e generellt sett et tapsprosjekt, derfor eg aldri tenke noke serli på pengeutlegg på bil, utlegg å tap blir det uansett. Bil e en hobby, ikkje en vinnvinn gjennstand :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke enig i det ;) Trur at å skaffe seg en billig 520i med deffekt motor eller noe sånt til under 50 000 og hente en M5 -donorbil fra sverige/ Tyskland til tja si 150 000 eller enda bedre en skadet en til under 100 000 vil bli mye billigere enn i starte med ombygging til m5 av den jeg har nå som snart har kostet meg 180 000 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jo, om det ikkje er viktig med lav km stand så:) Eg var ute etter så lav km stand som mulig då eg skulle ha bil vertfall:) såg på bil i sverige, tyskland, sveits og usa.. både skade og heil bil.. var ikkje mange som var gått under 100 000 til en veti pris (den skal jo tross alt rivast fra kvarandre), å vertfall skadebiler i tyskland og usa blei fort nesten like dyre som den eg kjøpte her i norge. å den var jo heil med lav km stand og, med akuratt det interiøret eg var ute etter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du å selge en del deler fra M5'en også da eller? isåfall er jeg veldig interessert i noen deler :-)

Fra M5en blir det nok ikkje solgt noke, der skal Alt over på den andre bilen, men fra 523'en blir det nok solgt endel ja :)

Interessert i deler fra den og jeg vet du. Kan du ikke gi lyd fra deg når du begynner å plukke? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...