Tomsti Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 i morra har jeg oppkjøring. I Tynset, et sted jeg aldri har vært. grunnen til det er at det er så mange som velger å kjøre opp i elverum som gjør at det blir lange køer, derfor må elverumsinga se seg rundt om andre plasser.. er det noen som er kjent på tynset, og som kan fortelle meg hvordan det er det, noe man må være på utkikk etter etc.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Er egentlig ikke noe spesielt å være obs på på tynset tror jeg (= veldig greit sted å kjøre opp vil jeg tro, lite sted, ikke så mye trafikk på dagtid, det klarer du nok fint. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 ja, det er vel ikke det største stedet! men er fortsatt en del nervøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 det går sikkert bra, er bra å være nervøs.. er du får selv sikker stryker du garantert. det gjorde hvertfall jeg.. ta ting helt med ro så går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Tror de har en rundkjøring Be afraid, veru afraid On the other hand... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 ja, en rundkjøring kan være jævlig nok om du er uheldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 En rundkjøring, et stoppskilt til RV 3, og mange fortau ved utkjøringer! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Da var oppkjøring fullført, og lappen i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Gratulerer så mye, stor dag dette tenker jeg Kjør pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 gratulerer bare og cruise rundt i bmw'n og smile bredt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Grattis! Også på selveste TynZ da! Skulle sett før så hadde jeg glatt stilt med norske flagg i sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 hehe tusen takk : ) nå mangler det bare omregistrering og forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Gratulerer =D Visste det kom til å gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 ja, hvis ikke så hadde jeg ikke fortjent en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå