Scampi Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Alle gangene jeg har fått varer fra Koed har de kommet direkte fra Danmark og frakta har alltid vært rundt 200,-.
ehrnst Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 fordelen med gs er at man kan troppe opp i butikken å få delene over disk, om de har på lager på den respektive avdelingen sef
GiljeN Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 det verierer veldigt på delene se på facelift lykter feks til e39.skremmende
tnt Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 disse dempere på gsbildeler koster 2700,- stk http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 4&type=new fant noen på koed også, er disse like bra? https://www.koed.no/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= skal til en bil med sportsunderstell.
GiljeN Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 uorginal mot orginal.. viser seg ofte at orginale deler har bedre kvalitet og holder lengre...men er ofte produsent osv, hvilket merke er koed sine ?
Odd-M Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 GS har faktisk vært mye dyrere enn min lokale BMW-forhandler på et par ting jeg har sjekket. DET synes jeg er bet enkelig for en ettermarkedsleverandør... De var langt rimeligere tidligere. Jeg har handla en del hos GS og service det er i allefall ingenting å si på. Hjelpsomme, kunnskapsrike og svært serviceinnstilte medarbeidere jeg har truffet på.
tnt Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 uorginal mot orginal.. viser seg ofte at orginale deler har bedre kvalitet og holder lengre...men er ofte produsent osv, hvilket merke er koed sine ? Gas?
Rico Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Alltid lurt å sjekke flere steder , det har iallefall jeg lært (på den harde måten...kremt..) Men GS kan også være billigere på mye. Jeg hadde en 518i,og deler til den var ofte billigst på GS. Men igjen , lurt å sondre terrenget litt først ja. Helt klart. Kan være mangen hundrelapp å spare på det gitt
mhane Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Når en bærearm bak koster over 2300 kroner på GS (E38) og man kan få en for 750 kroner hos Koed så må det være noe fundamentalt galt. Har ingen tro på at bærearmen fra Koed er 3 ganger så dårlig...
Dirty Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Når en bærearm bak koster over 2300 kroner på GS (E38) og man kan få en for 750 kroner hos Koed så må det være noe fundamentalt galt. Har ingen tro på at bærearmen fra Koed er 3 ganger så dårlig... nei men orginalt koster. du kjører jo bmw og burde vite at man betaler mye for bare merke, se på prisene på e36 bilene, de er sky høye, en sierra fra samme årstall koster en brøkdel
Kristian H. Foss Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Jeg bruker som regel Autotrio. Siden jeg jobber i Bertel O. Steen har vi avtale med de. Er absolutt det billigste på det meste av BMW deler.
Rico Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Når en bærearm bak koster over 2300 kroner på GS (E38) og man kan få en for 750 kroner hos Koed så må det være noe fundamentalt galt. Har ingen tro på at bærearmen fra Koed er 3 ganger så dårlig... nei men orginalt koster. du kjører jo bmw og burde vite at man betaler mye for bare merke, se på prisene på e36 bilene, de er sky høye, en sierra fra samme årstall koster en brøkdel Kanskje ikke så rart heller...det er jo Ford liksom , he he Alle her vil vel heller betale litt mer for å kjøre ORDENTLIG bil
bad_ip Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Uorginal trenger ikke alltid være så noe dårligere. Jeg forhørte meg om pris på en radiator. Var litt skeptisk siden den var uorginal, men den var visst helt lik den orginale bare et annet merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå