FBreks Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 LMM er skiftet for en stund siden. går noen ganger ujevnt på tomgang. har renset tomgangsregulator. så hvorfor buker den så mye bensin, og hvorfor går den ujevnt på tomgang?
Fliid Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Hva er mye bensin og hvordan oppfører gass beinet ditt seg under kjøring ?
FBreks Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 den bruker nok godt over literen på mila,har ikke fått målt skikkelig enda. bruker bilen mest til langkjøring,men det hender selfølgelig at man er hard på gassen;) har en kamerat som har samme bilen med samme problemet.
S.Arnesen Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 den bruker nok godt over literen på mila,har ikke fått målt skikkelig enda. bruker bilen mest til langkjøring,men det hender selfølgelig han man er hard på gassen;)har en kamerat som har samme bilen med samme problemet. Rett over literen er ikke mye for en gammel 2.5l...
FBreks Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 sant det,men det får vell være måte på hvor mye den skal bruke:P sikker på at det nermer seg 2 liter jeg altså
S.Arnesen Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Pluffer, luftfilter, bensin filter og slikt er byttet med gjevne mellomrom? Alle disse tingene kan hjelpe til å øke bensinforbruket ganske godt...
E30 ex Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Anbefaler deg å måle den først jeg, på blandet kjøring bruker den nok ikke under literen. Men på langkjøring bør den ned på 0,8. Ikke noe prob å bruke 1,5-2 liter med en slik motor. Det som var litt interessant var at min m20b20 brukte det samme på langkjøring som m20b25 og m30b35 motorene i samme bil.
FBreks Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 ja sant det. får prøve seg fram litt
Lars89 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 IXen brukte 1,2-1,5 ved normal kjøring. Må regne med såpass Tikker den mye eller?
riskoker Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Er ikke så unormalt å bruke så mye bensin på en så gammel 325..
|Ole| Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Gå over med startgass å sjå om den suger falsk luft... Ellers så er ikkje desse billige i drift nå til dags
Fliid Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Før man kan vurdere, så må man ha noe å vurdere utifra. Gjennomsnittlig forbruk er ikke regnet ut, og det er da meget vanskelig å gjette seg til om det er normalt eller ikke. Min første post siktet til å få ett gjennomsnittforbruk opp på bordet. For som det er nevnt flere ganger. Disse bruker litt mer bensin enn noen regner med.
|Ole| Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Det er klart men det skader aldri å sjekke om den drar falskluft, har erfaring med att gummi belgene på desse er blitt dårlege med åra
525i1991 Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 hoho, målte min til 2,5 på mila med litt aktiv kjøring. til skolen om morgenen, dvs blandet kjøring med landevei og by og kaldstart brukte den ca 1,6 om jeg kjører normalt.
FBreks Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 IXen brukte 1,2-1,5 ved normal kjøring. Må regne med såpass Tikker den mye eller? ok:) den tkkker ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå