Omnislash Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Er nok den eneste i Norge vil jeg tro. Også er det vel den eneste jeg har sett som er sølv og har SMG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Litt kjipt at du må la denne gå. Men sånn er det med boligkjøp, det er mye deiligere å ha ett eget flott sted å bo enn en bil. Meget lekker bil, som er blitt passet godt på! Løp og kjøp folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Helt enig med deg, i hovedsak kan jeg beholde den, men det blir ikke praktisk i og med at jeg skal dele bil med dama, så vi ikke har 2 biler, og da vil jeg kjøpe noe som er litt mer brukervennlig for hennes del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Helt enig med deg, i hovedsak kan jeg beholde den, men det blir ikke praktisk i og med at jeg skal dele bil med dama, så vi ikke har 2 biler, og da vil jeg kjøpe noe som er litt mer brukervennlig for hennes del. Plassmessig eller? Dama mi bruker min og kan ikke påstå at hun klager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Det er fordi det er mindre utgifter med 1 bil, og mindre å betale på generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Bilen er fortsatt til salgs Bare å ta kontakt for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå