Omnislash Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Btw, skal prøve å få tatt noen bilder innvendig både interiør og motorrom snart, samt få tatt noen bilder med bilen i fart.. Update kommer vel snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Ja, ta noen bilder av interiøret og motorrommet. Har du forresten gjort noe i motorrommet ? Gleder meg til å se rolling shots Det er kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Ja, ta noen bilder av interiøret og motorrommet. Har du forresten gjort noe i motorrommet ?Gleder meg til å se rolling shots Det er kult. Ja, bare håper været holder! Jeg har ikke gjort noe med motorommet, har ikke ansett det som en prioritet, spesielt siden det ikke har noen praktisk hensikt for meg per idag. Men gleder meg til å få lagt ut noen reale bilder av interiør og sånt, så må bare få overtalt kompisene mine til å hjelpe meg med photos igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Her er det noen flere bilder, prøvde meg på å ta noen bilder på kveldstid, men det er ikke så enkelt uten fotostativ og kanskje litt skills i foto& og fotoredigering, som jeg ikke er blitt noen ekspert på ennå, men følte jeg skulle legge uten noen bilder, i hvertfall midlertidig til vi får tatt de ordentlige bildene. Om noen av dere kunne tenkt dere å fikset litt på disse bildene, så gjerne gjør det! Setter pris på hjelp! Og er åpen for forslag til å gjøre endringer på bilen. Greit å ha noe å se frem til, til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Du må ikke endre noe på bilen! Den er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Du må ikke endre noe på bilen! Den er perfekt Do'h! hehe.. takk ! Men, jeg vil ha den litt lavere.. får litt mer aggressiv look da Også har jeg veldig lyst på angel eyes.. er ingen her i byen som har det, og det gir meg enda bedre grunn til å ha det>;( men jeg vil ikke ha noe 8000k eller noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Må ærlig innrømme at jeg har hatt lyst til å bytte fronten til M3 eller noe sånt også.. Men, det er jo en Clubsport... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Bilen din er fin akkurat som den er;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Bilen din er fin akkurat som den er;) argh! Jeg som har lyst å senke, ha M3 front, m3 Speil og spacere! Samt Carbon nyrer, splittere og diffuser >;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Bilen din er fin akkurat som den er;) argh! Jeg som har lyst å senke, ha M3 front, m3 Speil og spacere! Samt Carbon nyrer, splittere og diffuser >;( ALt det låter bra, bare ikke bytt frontfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 De selger 5000K AE på Ebay Mangler speil og senk, ellers er den perfekt Pene bilder forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 De selger 5000K AE på Ebay Biltema's ae er 5200k. Jeg har målt de med kelvin måleren på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 De selger 5000K AE på Ebay Biltema's ae er 5200k. Jeg har målt de med kelvin måleren på jobb Hehe, det kan jo hende det er ganske bra da.. så lenge det ikke ser jalla ut, så er jeg fornøyd.. koster vel ikke all verden at det ikke skader å prøve... gjelder det også grøftelysa ? OT: Skal vi kjøre sammen til Tryvann på lørdag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 De selger 5000K AE på EbayMangler speil og senk, ellers er den perfekt Pene bilder forresten Helt enig der... men jeg føler jeg må gå for carbon også.. men det er ikke hastverk, siden det er gjennomført sort akkurat nå.. men senken er viktig, men ikke nødvendig før våren igjen.. på godt og vondt:p Får ha noe å se frem til... hva slags AE og xenon har du på bilen din? jeg må si at det blir litt for "blått" for min titanium silver ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå