Tomsti Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 hei. Kikker litt på å sette på CCFL-ringer på 320`en. Har sett at priser ligger på rundt 1000-lappen, men så finner jeg det her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18251337 er det for godt til å være sant, eller er det mækkaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 SÅg bra ut disse der. Ser de har nettside også. Det som er problemmet med disse ringene er at de bruker å ryke, derfor er det litt bra å kjøpe på biltema da man bare kan bytte de ut. Men syns biltema sine kan være litt blåaktige, litt mer blåskjær liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 så fine ut de på Biltema og gitt hvor har dere andre kjøpt deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 jeg har kjøpt mine her http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 de har funket bra uten problemer siden jeg kjøpte de i april 08. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 biltema er velsågode som noen av de andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Etter å ha kjøpt 2 sett hos GS som begge var feilvare, hvorav ene ringen var knekt på ene settet, og en i det andre settet rett og slett ikke virket, så kjøpte jeg biltema sitt, og da ble det null stress joggedress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 må en ha linselykter for at dem skal passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Biltems er konge! Bra lys i de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 men åssen kobles de ringene egentlig? vurderer det på min E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 må en ha linselykter for at dem skal passe? Nei, disse passer på alle lykter, uansett om de har linser eller xenon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 jeg har kjøpt mine her http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 de har funket bra uten problemer siden jeg kjøpte de i april 08. Hvordan er det med feilmelding her? Kommer det opp at parklyspæra har gått? Eller er det en motstand i disse så det går fint? Driver og vurderer slike på min egen e38... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 men åssen kobles de ringene egentlig?vurderer det på min E46. lurer påp det samma sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 men åssen kobles de ringene egentlig?vurderer det på min E46. lurer påp det samma sjøl det er kun strøm ifra parklyset og inn på iverteren så er det berre å plugge ccfl ringene i sammen til invertene på andre sida er ikkje vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 og legge ringene inni glasset og dill og dall... tar fort 1.5 time på den første lykta, og ca 35-40 min på den andre når du vet hva du skal hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 De kobles bare inn på parklysledningene. Er ikke vanskelig ser du Enten kappe og skjøte, strømtyv eller finne/lage et par kabelsko som passer inni den originale kontakten som jeg gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå