plexxipuz Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 dumt spørsmål kanskje=P men skal de settes på bak siden av linsen eller på utsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 dumt spørsmål kanskje=P men skal de settes på bak siden av linsen eller på utsiden? Som du vil egentli men kommer til å bli passe stygt å sette de "bak", du skal egentli skjære av limet som fester de runde glassene inni lyktene og legge ringene mellom disse og selve glasse på lykta, da blir dem bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 de fra biltema skal henger i klips på innsiden av glassene inne i lykta. noen velger også og lime de på utsiden av inner glassene. mine henger med klips på reflektoren. jeg tok ut innerglasset på nærlys. siden det var så gglete at ringen ikke så ut som ring gjennom glasset. men siden jeg har linse lykter så har det ikke noe og si. jeg har trykket ledningene ned i sokkelen til orginale parklyste. har ingen feimeldinger. grei og enkel monterings anvisning følger med . eksempel i pakken er vist på en E46 om jeg ikke husker feil. her er lykte glass og den svarte rammen med inner glassene fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 jeg har jo laget DIY på ccfl da... men ingen moderator gidder å henge den som sticky... her er den iaf, så ser du åssen det gjøres på e36 (e46 er nokså likt) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... hlight=diy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Har montert på flere e46'r, så du får sende en pm om du lurer på noe. Er i bunn og grunn bare å ta av glasset og klipse de på også kjoble ledningene på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå