Mad0z Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Hei, avsluttet forje tråd om prosjekte pga jeg skal bygge om bilen til rallycross bil. Planen er og kjøre på orginalt understell til det blir mere penger og rutte med. Er på leting etter en volvo motor for å trimme litt å hive i bilen : ) Enkelte av dere har sett bilen før men legger nå ut noen bilder Kommer en oppdatering i nermeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Hei hei, tenkte jeg skulle oppdatere litt Har nu fått ribbet bilen og lakert frontfangern og begynt litt i motor rommet. Har mest sansynlig funnet meg en motor også Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Holder på med diverse for tiden. kommer bilder og oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Kom bare med kommentarer artig det.. får jo bedre pågangsmot da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Liten oppdatering Nylakkert motor rom og så har jeg prøvd meg noen felger jeg tenkte jeg skulle finne meg maken til Og så har jeg funnet en bredding jeg vuderer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 hvilken breddere er det? kult prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Det er breddere fra RP glassfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 universalbreddere, eller til noen spesiell bil? virka ikke ut som dem hører til e30 bare. men uansett, blir nok kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Er universal. opel - bmw - ford tror jeg dem hadde skrevet Ja, det kan bli stilig vist jeg går får den da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Greit å ha noe som er billig og enktelt å skift, er det ikke? Lykke til med prosjektet! Alt for lite BMW i motorsport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Faen, må finne meg garage/lokale. Er fri for garage, mamma sku ha bilen dær :@ noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 jo, er jo greit å ha noe billig og enkelt og skifte Får nå se hva det blir til. kanskje M3 glassfiber Får sjå hva jeg finner ut når den tid kommer Mvh Mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hehe, artig Det sete som står i bilen vil jeg tro du kan få solgt, hvertfall om du har 2 identiske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 har to identiske ja di er for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hvor? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå