Mad0z Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Skal jeg holde tråden gående ? hehe.. skulle bare si at det såm er skjedd i kveld er at jeg handla meg en Ny E30 2 dørs. Så, kan komme med den glade nyhet at prosjekt tråden blir å fortsette Kommer bilder av bilen i morgen kanskje Mads
Mad0z Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 så det såm skjedde med den fårje bilen er at den ble solgt. fant ut at jeg ikke ville ha 4 dørs. så kvitta meg med den. så tenkte jeg bare får meg selv. om jeg kommer over en 2 dørs til en billig penge så kjøper jeg den. å det skjedde mandag 23 november hehe. Tenkte jeg skulle fare til verksted og se om jeg ikke fikk tatt noen bilder av den. vist ikke så kommer det bilder iløpet av uka. holder på å hjelpe onkel med å flytte Mads
Mad0z Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Nå blir det en parr bilder av bilen. og noen av delene såm skal kjøpes over nyttår;) Mads
Mad0z Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Har ikke bestemt meg helt enda for oppsettet på motoren. men tror jeg skal gå for 2 dobble 50 Webrer og grenrør + en steg 3 topp fra sverge. og en finstilt tenning:P da havner jeg vel på en plass rundt om 220-240 hk. dem sa i sverge at den toppen bremset dem 215+ Hk med to dobble 48 og grenrør. Så tror jeg går for 2x 50 weber. Tenkte jeg måtte ta meg en dag snart og jobbe litt med bilen. er jo på tide og begyne snart
Just-turbodiesel Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 godt å se at e30 blir brukt til noe fornuftig, det er ypperlige rallycross-biler. Interessant prosjekt!
Mad0z Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Jepp, di er perfekt vektfordeling på dem bla! Ja, skal bli artig når alt er klart ! Takk for at noen syns det er spennende
Mad0z Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Bare og slette denne tråden. Lager en ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå