winchester Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Den skal ikke inn i cupèen, men inn i døråpnermekanismen som er bak dørtrekket om jeg har forstått det rett.
RemyNG Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 var det sånn at du fikk åpna bagasjelukka? ta av trekket og dra i den stanga som går til låse mekanismen. Skal fungere hvis du har sentralås, gjorde samma tabba glemte nøkelen i bilen og bikkja i bilen fikk halveis panikk var midt i solsteiken og alle vinduene igjen .
bmwkizn Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Et lite tips. Ikke ha reservenøkkelen inni bilen Men det har du lært nå Jeg har alle mine reservenøkkler på nøklene til samboern min
GiljeN Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 du kan ta den fra utsia..ned mellom pakning og dør:) rot litt rundt me håntaket fordi håntaket og låsen er ikke bak ruta )
Hyggmaister Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Woho, takk til en forbipassernde østeuropeer som spurte om jeg trengte hjelp til å bryte meg inn i bilen :D
bmwkizn Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Woho, takk til en forbipassernde østeuropeer som spurte om jeg trengte hjelp til å bryte meg inn i bilen :D Og hvordan fikk han opp bilen? Er bilen like hel enda eller? hehe
Hyggmaister Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Rutinerte med innbrud de kara vet du Var vel omtrent som GiljeN beskrev.. Skrujern og ståltråd, litt skremt over hvor lett det er å bryte seg inn i/stjele en 3'er egentlig :S hehe Og bmwkizn: første gang i år jeg hadde reservenøkkelen i bilen..fordi jeg hadde glemt de andre nøkla ett annet sted, og jeg skulle dit for å hente dem...
bmwkizn Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Rutinerte med innbrud de kara vet du Var vel omtrent som GiljeN beskrev..Skrujern og ståltråd, litt skremt over hvor lett det er å bryte seg inn i/stjele en 3'er egentlig :S hehe Og bmwkizn: første gang i år jeg hadde reservenøkkelen i bilen..fordi jeg hadde glemt de andre nøkla ett annet sted, og jeg skulle dit for å hente dem... Såpass ja..skummelt at det er så enkelt Å angående reservenøkkeln i bilen. så har jeg gjort samma tabbe selv hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå