awt Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Dette var en meget hyggelig kveld. Stor takk til både Bavaria og BMWCCN Rogaland som arrangerte dette.
Tomas Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Helt enig. Storkoste meg i går. Glemte helt å finne minibank så jeg fikk tatt ut til de bmwccn skiltplatene, men det kan jeg jo alltids ordne senere. Litt synd at jeg ikke fikk kjørt full diagnose på bilen da. Fikk bare tid til å ta utvalgte enkelttester grunnet køen, men kjørte i hvertfall de testene som teller som bl.a. motor og girkasse. Tror jeg må bytte begge lambdasondene. . .avbrudd på begge. Masse bra biler med hyggelige eiere
Arotished Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Super kveld ja! Takk til Bavaria og ledelsen i BMW klubben!
pettmon Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Takk til alle som møter frem og lager våre treff til det de er en suksess Bilder kan dere se her http://www.facebook.com/album.php?aid=5 ... 775&ref=mf Og at de ligger på fjesbokå er at det er det enkleste . Petter Kasserer BMWCCN Rogaland
DANI Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 helsiken at eg ikkje fekk me meg at dår va pizza:P men va jo litt bra bilar å se på,likte godt M3 GTen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå