///Mysild Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 haha space! de bildene på førstesida har du jo redigert litt! ikke svarte om de kommer rett fra kameraet hehe...da er du i såfall MEGET flink til å ta bilder! jeg har 450d, med en kit linse, og en sigma 24-70 f2.8 linse, og kitlinsen har ikke blitt brukt siden jeg handlet sigmalinsen stativ kan du handle herfra: utrolig mye rart man kan gjøre, god kvalitet og alt er "hard" å sette sammen... ingen slarker etc... koster ikke mye i forhold til i norge heller! du finner de sikkert litt billigere hvis du søker på det også...
sladjan Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 ///Mysild: Ser ikke så veldig redigert ut for meg da men Skal du ha speilrefleks kjøper du canon, 500D er jo den nyeste, koster litt men kommer til å være "inn" lenge vil jeg tro. Ellers så er 1000D mer enn bra nok, eneste den ikke har er noen funksjoner som vi vanlige folk aldri vil finne ut av
Armanic Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 bmwkizn, jeg har Nikon D50. Veldig simpelt og enkelt kamera og bruke, ligger i mellom 2-3 tusen brukt. Helt kurrant å starte med!
[space] Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 haha space! de bildene på førstesida har du jo redigert litt! ikke svarte om de kommer rett fra kameraet hehe...da er du i såfall MEGET flink til å ta bilder! Hm? Ok da, en liten anelse fargekorrigering og unsharp mask kan få bildet til å poppe litt ekstra Ellers støtter jeg også dere som sier kjøp billigere hus (f.eks. 1000d) og legg mer penger i objektivet. Får mer glede av det, til en er på et proffere nivå. 1000d har også mulighet for live-view.
///Mysild Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 ///Mysild: Ser ikke så veldig redigert ut for meg da men godtroende du eller? hehe
BreitBau Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 ":24620fmy]haha space! de bildene på førstesida har du jo redigert litt! ikke svarte om de kommer rett fra kameraet hehe...da er du i såfall MEGET flink til å ta bilder! Hm? Ok da, en liten anelse fargekorrigering og unsharp mask kan få bildet til å poppe litt ekstra Å ja? Og hva med Shadow/higlight her.. Den har du liksom ikke rørt da?
bmwkizn Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 bmwkizn, jeg har Nikon D50. Veldig simpelt og enkelt kamera og bruke, ligger i mellom 2-3 tusen brukt. Helt kurrant å starte med! Ok. Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå