Rico Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Da har jeg lovet folk og gi beskjed når jeg og bilen min kom i Gatebil magazine så skriver en tråd her og jeg.. Og der kom første raport på at jeg og bilen min er i Gatebil magazine nå...DET vil si,kun abonement folka som har fått bladet,kommer i butikkene på mandag... så for dere som vil enten le,slenge dritt,ha ny plakat på veggen,kaste piler(tomater) på meg..så har dere altså sjansen på mandag..Jeg ble spurt om å stille som "bøllejente" i gatebil og tenkte det kunne være artig.. vel dere får dømme selv "Sylvia" (estorilskreppa) Så artikkelen jeg:) Er abonnement,så får jo Gatebil før det kommer i butikken (he he) - Fet kjerre du har der gitt!
estorilskreppa Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 hahaha nei disse speilene er dønn uorginale,har kjøpt og montert nye speil nå enda depo lykter med klart mye penere enn de som er på bildene i gatebil...
estorilskreppa Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 her er et bilde jeg er veeeldig fornøyd med
estorilskreppa Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 ååå greit jeg var på byn i går og ligger på soffan lettere brisen,men jeg smelter når jeg ser dete bildet
JoCCe Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Tøff bil, i pen farge å dama da... Drukner du i PM nå da skreppa? haha
estorilskreppa Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 hehe,neida er mest bare koselige "orntlie" tilbakemeldinger
Glennski Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Gratulerer med flott bil og en plass i gatebil magazine
Glenno Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Ble postivt overrasket estorilskreppa. Kjøper aldri det bladet vanligvis men stemte bra alikvel det du sa på bmwccn fora. Fin reklame for bmwmiljøet . (så deg aldri på Rudskogen i våres, skal du på våler?).
estorilskreppa Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Ble postivt overrasket estorilskreppa. Kjøper aldri det bladet vanligvis men stemte bra alikvel det du sa på bmwccn fora. Fin reklame for bmwmiljøet . (så deg aldri på Rudskogen i våres, skal du på våler?). nei kom meg aldri til Rudskogen men reiser nedover på fredag til Våler ja
Glenno Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Ble postivt overrasket estorilskreppa. Kjøper aldri det bladet vanligvis men stemte bra alikvel det du sa på bmwccn fora. Fin reklame for bmwmiljøet . (så deg aldri på Rudskogen i våres, skal du på våler?). nei kom meg aldri til Rudskogen men reiser nedover på fredag til Våler ja Se opp for den røde store, den kommer du nok ikke forbi, he he
estorilskreppa Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 går bra det så lenge det er en bmw hekk jeg ligger bak så tåler jeg det(litt ivertfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå