Gå til innhold

Gatebil magazine


estorilskreppa
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg lovet folk og gi beskjed når jeg og bilen min kom i Gatebil magazine så skriver en tråd her og jeg..

Og der kom første raport på at jeg og bilen min er i Gatebil magazine nå...DET vil si,kun abonement folka som har fått bladet,kommer i butikkene på mandag... så for dere som vil enten le,slenge dritt,ha ny plakat på veggen,kaste piler(tomater) på meg..så har dere altså sjansen på mandag..Jeg ble spurt om å stille som "bøllejente" i gatebil og tenkte det kunne være artig.. vel dere får dømme selv :?

"Sylvia" (estorilskreppa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe hvorfor er det du er i Gatebil? Gjort noe spesielt med den 320n din eller er det bare for du lyst hår?? Håper ikke det, da det finnes nok gatebil babes, og at dette er fordi du faktisk har noe å bidra med! God helg skreppa :-)
vel bilen har nå kompressor ,venter på gtr karbon panser og cls koffert lokk...kommer gjerne en nr 2 utgave i bladet senere men på det tidspunktet bildene og intervjuet ble gjort så var bilen temmelig så kjip i forhold til nå.. men men.. de spurte jeg sa ja.. :wink: god helg til deg og :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...