kaitoreb Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 noen som har vært borti det samme? e46coupe 318 2000mod det minker av kjølevannet,har vært sånn i 3 mnd,kan gå en ukes tid så må jeg fylle etter ca 1-2l. tror ikke det er topp pskningen,siden det har vært så lenge,ikke vann i oljen heller..kan heller ikke se at det drypper noen plass
Bonden Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Sprekt ekspansjonstank er meget sansynlig.
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Kobling og/eller slanger bak på toppen er ikke usannsylig
Danny89 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 På min så var det en sprekt slange bak toppen av blokka.. endte med at hele dritten sprakk.. ikke moro.. få sjekket dette fort!.. for det rant bare vann når motor var varm ettersom det ekspanderte...
kaitoreb Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 ok,skal sjekke litt i begynnelsen av uka.takker for alle tips:)
kaitoreb Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Kobling og/eller slanger bak på toppen er ikke usannsylig Sjekket litt idag og kan kjenne at det er vått under den koblingen bak på toppen.. Men det var en håpløs plass og se noe da:/ Men hva slags pakn er det på den stussen da? Så kjennes det ut som at den er sånne idiotiske klemmer på slangene der bak,er vel engangs klemmer dette? skal se om det hjelper med ett speil,kansje jeg ser litt..
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Er O-ring. Ville bytta både stuss og slange Er nr 1 på denne linken og nr 8 på denne linken Litt trangt å komme til der ja. Må ta av pollenfilterboksen bl.a
kaitoreb Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Er O-ring. Ville bytta både stuss og slangeEr nr 1 på denne linken og nr 8 på denne linken Litt trangt å komme til der ja. Må ta av pollenfilterboksen bl.a skal se på dette imorgen,takker for hjelpen:)
StigJ Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Bytta denne på min. En av 3 ganger jeg mista kjølevæske. Tar du av pollenfilterholderen kommer du greit til. Bruk gjerne et speil for å se at du treffer riktig. Jeg klarte å entre den ene bolten skjevt, så det ble litt trøbbel, men fikk fikset det. Så har ekspansjonstanken sprukket, or radiatoren "eksplodert". Var i alle fall godt buet i bunnen. Alle disse er velkjente "problem". Så sjekk likeså godt over alt når du først er i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå