Danny89 Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Noen som har vært borti dette tidligere? Sliter med og komme langt nok under bilen for og kikke ordentlig, men lekker vann fra rett under girstanga på bilen.. ser ut som at det kommer fra kassa.. men dette vannet kan jo løpe litt langs understellet også. Noen ideer? vanlig feil på e46? er en 99mod 318
Otis Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Lurer på om e46 har drenering fra A/C der jeg, fordè har nemlig e39, på begge sider altså.
Lars89 Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 De motorene har en kobling bak på toppen med tilhørende slanger som pleier å irre/sprekke. Kan se ut som det kommer fra girkassa. Verdt å sjekke ut
Zaphod Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Har det samme på min å men ikke merka noe minkende nivå på kjøleveska enda ivertfall....
Danny89 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 det er en dreneringskanal der ja.. den har jeg måttet fikse før når jeg hadde 5 liter vann på pasasjer gulvet.. hmm.. den koblinga har jeg også byttet ut faktisk, den røk i vinter.. men kan jo tenkes at BMW ikke har gjort god nok jobb der da.. får ta den på løfte bukk i morra og kikke litt.. var så knotete der, for det var rett bak katalysator...
Danny89 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 er vel ikke noe og bekymre seg for når den holder på vannet? vannstanden hadde minket litt.. men ikke noe betydelig.. har merket litt på temp måler at den har gått fortere opp til "normal" varme enn før da.. tar bare 5 min før temp måler står på 90grader..
Rayb Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Sjekk denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15 Evt. kan det være slangene til varmeapparatet i bakkant av motor.
urgem3 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 det er air conditonen, ingenting og bekymre seg for
Danny89 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 men det drypper ganske radig derfra da,... er jo måte på til kondens på ac da..? det renner ikke men.. drypper i høyt tempo..
Otis Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Bruker du A/C da? Om du ikke bruker A/C så skal det heller ikke dryppe derifra.
urgem3 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 "smak" på væsken. er det søtt så er det kjøleveske. om det er smakløst er det AC vann
Danny89 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Bruker A/C hele tia jeg.. får slikke litt på girkassa og se hva som er greia etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå