ChristofferGrøtan Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 en liten video snutt av rattet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Hehe.. Kult Personlig liker jeg best å ringe å starte bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Hehe, såppas ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Husker broren til en kamerat av meg hadde fjernstart på sin E36 320, for omtrent 10 år siden. Var det noe som kom som ekstraustyr, egentlig? Han kunne starte bilen fra laaaaaaangt unna, så lenge den sto i fri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Husker broren til en kamerat av meg hadde fjernstart på sin E36 320, for omtrent 10 år siden. Var det noe som kom som ekstraustyr, egentlig? Han kunne starte bilen fra laaaaaaangt unna, så lenge den sto i fri... hehe, er ikke noe ekstrautstyr nei. kan starte den med mye større avstand jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 dritfett da, aldri sett det før faktisk. står vel defa på fjernkontrollen, noe som kan tyde på at det ikke er orgnialt, men ettermontert? men like kult uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Hehe, har heller ikke sett det på "gamle" biler før. Egentlig litt kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Hadde slik på den første lettsykkelen min, har lenge vurdert å montere det på bilen også. Artig å starte opp når folk titter på kjøretøyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 dritfett da, aldri sett det før faktisk. står vel defa på fjernkontrollen, noe som kan tyde på at det ikke er orgnialt, men ettermontert? men like kult uansett. stemmer det, er nok ettermontert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Hvor mye koster denne herligheten? Hadde vært godt å hatt slik at bilen er varm og god til man setter seg inn, spesielt om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Dette så moro ut. Hvor mye koster det å ettermontere noe slikt som dette? evt. å starte via mobiltelefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Det finnes masse forskjellige kit på Ebay, ikke så veldig vanskelig å montere heller. http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Var slettes ikke dyrt, må nesten vurdere dette nå som vinteren nærmer seg med storskritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 bilradiospesialisten skal ikke ha mer enn 5000 for å montere dette og alarm, så, det er ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Husk til de av dere(Saltkjelen) som har en bil med startsperre, så vil ikke dette fungere.. Dvs, det man kan gjøre er å feste reservenøkkelen nær låsen, f.eks under dæsjbordet, slik at startsperren får signaler fra nøkkelen når du fjernstarter bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå