Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker broren til en kamerat av meg hadde fjernstart på sin E36 320, for omtrent 10 år siden. Var det noe som kom som ekstraustyr, egentlig? Han kunne starte bilen fra laaaaaaangt unna, så lenge den sto i fri... :P

Skrevet
Husker broren til en kamerat av meg hadde fjernstart på sin E36 320, for omtrent 10 år siden. Var det noe som kom som ekstraustyr, egentlig? Han kunne starte bilen fra laaaaaaangt unna, så lenge den sto i fri... :P

hehe, er ikke noe ekstrautstyr nei. kan starte den med mye større avstand jeg og 8)

Skrevet

dritfett da, aldri sett det før faktisk. står vel defa på fjernkontrollen, noe som kan tyde på at det ikke er orgnialt, men ettermontert? men like kult uansett.

Skrevet

Hadde slik på den første lettsykkelen min, har lenge vurdert å montere det på bilen også.

Artig å starte opp når folk titter på kjøretøyet :lol:

Skrevet

Husk til de av dere(Saltkjelen) som har en bil med startsperre, så vil ikke dette fungere..

Dvs, det man kan gjøre er å feste reservenøkkelen nær låsen, f.eks under dæsjbordet, slik at startsperren får signaler fra nøkkelen når du fjernstarter bilen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...