terje81 Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Jeg har sett at mange av kompisene mine har blinklys som blinker når de låser, er d fordi dem har alarm?
Gunnar Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Både ja og nei... E46 med fjernstyrt sentrallås uten alarm kan gi blink kun ved låsing (ett blink tror jeg). E46 med fjernstyrt sentrallås OG alarm kan gi blink både ved lås og opplåsing (to og ett blink, husker ikke hva som er for hvilken). Din kan altså blinke ved låsing, men ikke ved opplåsing. Det er et kodevalg som må gjøres skikkelig utstyr (BMW, Bosch, m.fl.).
terje81 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Er d et spesielt rele jeg må ha? eller må d programeres hos bmw
Gunnar Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Kodes = programmeres. Les nå den siste setningen min en gang til.
316 Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Låner denne tråden litt jeg. Den lyden som enkelte sentrallåser har når de blir låst igjen (og opp?) hva kommer det av? Hører det ofte i amerikanske filmer
Glennski Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Låner denne tråden litt jeg. Den lyden som enkelte sentrallåser har når de blir låst igjen (og opp?) hva kommer det av? Hører det ofte i amerikanske filmer Er bare montert en liten sirene på utgagen til låsesentralen som lager lyd når bilen låses og låses opp. Og man kan enkelt få blinklysa til å blinke uten å kode den hos BMW.
Deep Dish Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Låner denne tråden litt jeg. Den lyden som enkelte sentrallåser har når de blir låst igjen (og opp?) hva kommer det av? Hører det ofte i amerikanske filmer Er det denne lyden du tenker på.? (se bort ifra selve alarmen) http://www.youtube.com/watch?v=lPpwfx1Rwl0
S.Arnesen Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Og man kan enkelt få blinklysa til å blinke uten å kode den hos BMW. Hvordan da? har prøvd med carsoft, men fant ikke noen funksjon til det...
316 Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Låner denne tråden litt jeg. Den lyden som enkelte sentrallåser har når de blir låst igjen (og opp?) hva kommer det av? Hører det ofte i amerikanske filmer Er det denne lyden du tenker på.? (se bort ifra selve alarmen) http://www.youtube.com/watch?v=lPpwfx1Rwl0 Jepp! Fet lyd! Vil ha sånn! Men steike faen for en alarm på iPhonen! Hahaha!
Glennski Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Finne utgangsledningen som gir en puls til låsemotorene ved låsing og opplåsing. Montere så et relè på disse som kobles til nødblinken Ikke værre enn det
S.Arnesen Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Finne utgangsledningen som gir en puls til låsemotorene ved låsing og opplåsing.Montere så et relè på disse som kobles til nødblinken Ikke værre enn det Vet vi hvor denne pulsledningen er?
Glennski Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Nei, jeg gjør iallefall ikke det. Men det er bare å måle seg frem
Erik89 Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Finne utgangsledningen som gir en puls til låsemotorene ved låsing og opplåsing.Montere så et relè på disse som kobles til nødblinken Ikke værre enn det Funker dette også på e36? : )
Glennski Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Ja, jeg har gjort det på min E36 Ta deg en tur til Tønsberg så skal jeg fikse det for deg Forutsetter at du har fjernstyrt lås da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå