Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både ja og nei...

E46 med fjernstyrt sentrallås uten alarm kan gi blink kun ved låsing (ett blink tror jeg).

E46 med fjernstyrt sentrallås OG alarm kan gi blink både ved lås og opplåsing (to og ett blink, husker ikke hva som er for hvilken).

Din kan altså blinke ved låsing, men ikke ved opplåsing. Det er et kodevalg som må gjøres skikkelig utstyr (BMW, Bosch, m.fl.).

Skrevet

Låner denne tråden litt jeg. Den lyden som enkelte sentrallåser har når de blir låst igjen (og opp?) hva kommer det av? Hører det ofte i amerikanske filmer :)

Skrevet
Låner denne tråden litt jeg. Den lyden som enkelte sentrallåser har når de blir låst igjen (og opp?) hva kommer det av? Hører det ofte i amerikanske filmer :)

Er bare montert en liten sirene på utgagen til låsesentralen som lager lyd når bilen låses og låses opp.

Og man kan enkelt få blinklysa til å blinke uten å kode den hos BMW.

Skrevet

Og man kan enkelt få blinklysa til å blinke uten å kode den hos BMW.

Hvordan da? har prøvd med carsoft, men fant ikke noen funksjon til det...

Skrevet

Er det denne lyden du tenker på.? (se bort ifra selve alarmen)

http://www.youtube.com/watch?v=lPpwfx1Rwl0

Jepp! Fet lyd! Vil ha sånn! :lol: Men steike faen for en alarm på iPhonen! Hahaha!

Skrevet

Finne utgangsledningen som gir en puls til låsemotorene ved låsing og opplåsing.

Montere så et relè på disse som kobles til nødblinken :)

Ikke værre enn det :wink:

Skrevet
Finne utgangsledningen som gir en puls til låsemotorene ved låsing og opplåsing.

Vet vi hvor denne pulsledningen er?

Skrevet

Funker dette også på e36? : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...