Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, er det slik på e36 også?

Det med blink kun ved låsing uten alarm, men blink også ved opplåsing med alarm? For min e36 blinker både ved opp og igjenlåsing, men litt forskjellig blink. Vet det ikke er helt relevant i forhold til det trådstarter spør om, men siden først emnet er oppe...

Skrevet
Låner denne tråden litt jeg. Den lyden som enkelte sentrallåser har når de blir låst igjen (og opp?) hva kommer det av? Hører det ofte i amerikanske filmer :)

Er det denne lyden du tenker på.? (se bort ifra selve alarmen)

xxx

Jepp! Fet lyd! Vil ha sånn! :lol:

Så vidt jeg vet er det ikke lenger lov med horn(tute)lyder ved aktiviering og deaktivering av alarm.

- og dessuten er det fryktelig irriterende med bip-bip og bært-bært hver gang noen åpner og lukker en bil :wink:

Skrevet
Jeg har den typen som piper 2 ganger ved åpning av lås og 1 gang ved låsing. Litt irriterende er det, men samtidig litt kult. Har faktisk den lyden fra mobilen linket tidligere her. Kan jeg få til blink på min også?

Det kan du uten problem :)

Skrevet
Låner denne tråden litt jeg. Den lyden som enkelte sentrallåser har når de blir låst igjen (og opp?) hva kommer det av? Hører det ofte i amerikanske filmer :)

xxx

Så vidt jeg vet er det ikke lenger lov med horn(tute)lyder ved aktiviering og deaktivering av alarm.

- og dessuten er det fryktelig irriterende med bip-bip og bært-bært hver gang noen åpner og lukker en bil :wink:

Tuller du? :lol: Ulovlig? Ja, hvorfor blir jeg ikke overrasket...

Skrevet

xxx

Hehe,er ikke det lov??

lånte en dodge viper for et par uker siden å den hadde sånn alarm,syntes bare det var gøy jeg for alle kikket jo da :) dessverre ble det en dårlig skjebne for viperen før den rakk å bli registrert!!

Skrevet

Vær så snille å ikke mekk og herje med ledningsklipping/strømtyver og reléer på en E46 hvor det kan kodes inn. Da skal jeg heller gjøre det for dere. Sånne jallamekkinger er håpløst for senere eiere å finne ut av, f.eks. når sentrallåsen slutter å funke... På E36 vet jeg ikke om det lar seg kode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...