Gå til innhold

BMW-treff Storo søndag 18. Oktober *update med liste side 1*

Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)  

31 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)

• Tryvann
      6
    • Parkeringshuset til Storo-senteret
      20
    • Vallhall
      6

Anbefalte innlegg

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg regner med at jeg kommer, men dama stakk av med bilen nå så hun bør være tilbake til klokken 1500. Har ikke tid til å være der lenge men morsomt å hilse på noen mennesker.

Skrevet
ok, jeg skal prøve å komme meg dit kl 3, hehe meeeen lover ikke det, blir nok nærmere 4..hold av en sånn gratis parkerings ting til meg a! til peppes

Må bli førstemann til mølla, så de som kommer først er garantert en plass :wink:

Jeg var vel tidlig ute med å si jeg skulle på peppes, så får vel dra meg tidsnok til Storo å hente meg en sånn parkeringslapp da:p

Skrevet

Har ikke helt skjønt dette med den parkeringa :P Har en handicap i bakhånd om det skulle være krise :P

Er det få parkeringsplasser der? Eller er det noen få som er gratis og resten er avgiftsbelagt?

Kommer klokka 3 jeg vet du..!

I en møkkete stygg E36 316i :lol:

Skrevet
tror jeg kommer rundt 16tiden...peppes utgår vel da dama har invitert emg ut på middag tydeligvis uten at jeg husket det :P

Eyh, Kebab er ikke middag., seriøst ass ;-)

ha ha ha

Skrevet
tror jeg kommer rundt 16tiden...peppes utgår vel da dama har invitert emg ut på middag tydeligvis uten at jeg husket det :P

Eyh, Kebab er ikke middag., seriøst ass ;-)

ha ha ha

jo kebabMIDDAG?!?!?!?!?! hahaha nei dama har bestilt bord og slikt på akerbrygge så prioriterer det :) men du kommer du?

Skrevet

Veldig bra treff. Er ekstra morsomt med slike hyggelige og utadvente mennesker.

De som ikke var med på peppes gikk glipp av noe :) Men litt synd når folk ikke gjör opp for seg, slik at vi som satt igjen måtte betale. Det er surt på veldig mange måter.

Stor p-hus var perfekt for treffet, lite vind og god plass.

Skrevet

Takk for hyggelig treff alle sammen :) Var hyggelig på Peppes for oss som var der også. Legger ut en tråd hvor alle kan legge bildene sine.

Takk for oppmøte alle sammen :D

Skrevet

Takker for et hyggelig treff :) Jævlig irriterende at jeg ikke fikk kjørt E24n min.. Var ekstra koslig på Peppes :) Får litt mer ro rundt det hele på en måte, rart hva det gjør med folk det å innta mat samtidig som man prater :)

Nestegang da kommer jeg i E24n 8) Så sant det ikke er snø/salt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...