Gå til innhold

BMW-treff Storo søndag 18. Oktober *update med liste side 1*

Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)  

31 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)

• Tryvann
      6
    • Parkeringshuset til Storo-senteret
      20
    • Vallhall
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er forsåvidt en smule enig med Omnislash her.

Sist jeg var på høstmønstring på Frognerseteren var det både windy og kjølig.

Mitt forslag, uten at noen har bedt om det, er iallefall Valhall.

Men jeg møter der det er treff, jeg :D

Man må jo ofre litt da, ellers er det bare kjedlig ;)

Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær :)

Dette er bare tull..

Folk vegrer seg fra å dra på treff når det er dårlig vær, og dårlige forutsetninger.. dette ble vist den 03. oktober.. lørdagen som var..

Hva er vitsen med et treff om det ikke kommer folk ?

Og hvorfor må vi ha det mest kronglete stedet å møte? jeg VAR faktisk der på lørdag.. og det er nok mer enn bare undertegnede som syntes det var kjipt at så få kom, og at været og området gjorde ting være.. var jo prikken over i'en..

jeg kommer der det er treff jeg også, om jeg velger å komme.

men når det er et uoffisielt treff, og det er vi brukere selv som skal bestemme.. så skjønner jeg ikke problemet med å finne alternative møtesteder som er enkle og minst like gode som Frognerseteren..

Så lenge folk får beskjed?!

:)

Forstår ikke hvorfor dette er så vanskelig jeg da.

Jøss, hårsår mann? :P:D

Er jo seff greit å ha en backup :)

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg er forsåvidt en smule enig med Omnislash her.

Sist jeg var på høstmønstring på Frognerseteren var det både windy og kjølig.

Mitt forslag, uten at noen har bedt om det, er iallefall Valhall.

Men jeg møter der det er treff, jeg :D

Man må jo ofre litt da, ellers er det bare kjedlig ;)

Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær :)

Dette er bare tull..

Folk vegrer seg fra å dra på treff når det er dårlig vær, og dårlige forutsetninger.. dette ble vist den 03. oktober.. lørdagen som var..

Hva er vitsen med et treff om det ikke kommer folk ?

Og hvorfor må vi ha det mest kronglete stedet å møte? jeg VAR faktisk der på lørdag.. og det er nok mer enn bare undertegnede som syntes det var kjipt at så få kom, og at været og området gjorde ting være.. var jo prikken over i'en..

jeg kommer der det er treff jeg også, om jeg velger å komme.

men når det er et uoffisielt treff, og det er vi brukere selv som skal bestemme.. så skjønner jeg ikke problemet med å finne alternative møtesteder som er enkle og minst like gode som Frognerseteren..

Så lenge folk får beskjed?!

:)

Forstår ikke hvorfor dette er så vanskelig jeg da.

Jøss, hårsår mann? :P:D

Er jo seff greit å ha en backup :)

Hehe, nei. Men jeg blir bare litt oppgitt når folk skal være så satans optimistiske og kverrulanter.

Hvorfor skal folk på død og liv dit hvor det er evt. verst utsatt for dårlig vær?

Kan vi ikke satse på at det kan bli så hyggelig som overhodet mulig..

men ja.. er det bra vær.. for all del. like godt der oppe som andre steder..

jeg bare har en viss innbilning om at et sted som er lett accessable både lokasjon og innkjøring vil trekke til seg flere folk!

Og for all del.. jo mer diskusjon vi har her inne.. jo mer oppmerksomhet tiltrekker vi jo oss ;-)

Skrevet

Hvis flere ønsker å oppholde seg under tak kan man evt bruke et parkeringshus til et kjøpesenter. Jeg refererer til storO senteret som er stengt på søndager, men parkeringshuset er åpent. Tror det i "prinsippet" ikke er lov å stå der, men vi skal jo ikke akkurat parkere bilene våre der og gå.. Da kan vi også evt avslutte dagen på Peppes Pizza i Nydalen som kun er ett lite steinkast unna :)

Dette er kun et forslag. Ikke noe problem å være andre steder, men innendørs er det relativt mye lunere. Ble relativt kaldt på Tryvann lørdagen ja. Kan si meg veldig enig i det :wink:

Skrevet
Hvis flere ønsker å oppholde seg under tak kan man evt bruke et parkeringshus til et kjøpesenter. Jeg refererer til storO senteret som er stengt på søndager, men parkeringshuset er åpent. Tror det i "prinsippet" ikke er lov å stå der, men vi skal jo ikke akkurat parkere bilene våre der og gå.. Da kan vi også evt avslutte dagen på Peppes Pizza i Nydalen som kun er ett lite steinkast unna :)

Dette er kun et forslag. Ikke noe problem å være andre steder, men innendørs er det relativt mye lunere. Ble relativt kaldt på Tryvann lørdagen ja. Kan si meg veldig enig i det :wink:

Dette høres faktisk ikke så ille ut!

Mats snakket om Valhall, vet ikke hvordan Storo kjøpesenter parkeringen er i forhold til det.

Nam, peppes ;p

Skrevet

Ser det har vært litt av en diskusjon her. Jeg er som sagt helt åpen for andre steder, bare tok Tryvann som utgangspunkt. Det er fortsatt 13 dager igjen til treffet, så er ikke noe problem å endre sted. For min del er Rannem sitt forslag meget bra. Er 2 minutter for meg omtrent å kjøre det :) Jeg tenkte egentlig Tryvann fordi jeg ikke vet om så mange andre store plasser.

Men jeg lager en vote på hvor vi tar det, og den avsluttes søndag.

Rannem sitt forslag om Peppes er jeg helt klart med på, så for de som måtte ønske det er det bare å si ifra :)

Skrevet

Hva blir det til her? Tryvann på lørdag var en kjip opplevelse, men det heter jo høstmønstring, og vi hadde skikkelig norskt høstvær ;) Vet om en som ikke tar turen om det blir på tryvann\frognerseter igjen ihvertfall.. hehe

Skrevet
Hva blir det til her? Tryvann på lørdag var en kjip opplevelse, men det heter jo høstmønstring, og vi hadde skikkelig norskt høstvær ;) Vet om en som ikke tar turen om det blir på tryvann\frognerseter igjen ihvertfall.. hehe

Hva det blir til er du jo med å bestemme :D Legg igjen en stemme der du mener er best bare. Synd med været som ødelagte en del på høstmønstringen, men håper ikke at folk dropper dette treffet fordi det var dårlig vær for 2 uker siden :) Kan jo fortsatt hende det blir bra vær denne dagen. Regner(snør) forsåvidt lite i parkeringshus da.

Skrevet

Jeg har stemt ihvertfall. Og til nå så ser det jo ut som flertallet ønsker Storo parkeringshus.

Det er jo fint, men når du sier Peppes.. og dette er på en lørdag ?

Kanskje det er greit å reservere noen plasser når man vet om det blir Storo ? :)

Istedenfor å komme til stinn brakke mener jeg ;p

Skrevet

Søndag 18. Oktober er blitt lørdag? :o Skjønner at det var en trykkleif :) Men jeg har tenkt på det ;) Ringer Peppes noen dager før og sier ca. antallet som kommer :)

Skrevet
jeg kommer ganske sansynlig! Safarigul 324 turbodiesel med litt modd;) hehe..

Men HVOR OG NÅR ER TREFFET? er jo bare babling her :lol:

Hvor er Storo? for ukjente bygdefolk som ikke veit hvor det er hen :P

Det er en avstemming på toppen av siden... velger du Storo så havner vi på et parkeringshus.

Og i nærheten av et pizzasted!

planen var søndag 18. oktober... klokkeslettet står litt lenger tilbake i posten.. tør ikke skrive flere skriveleifer...

Storo ligger ikke så langt unna Sinsenkrysset (altså Ring 3) om jeg ikke tar feil.. vi kommer vel med nærmere adresse og beskrivelse når det er fastlagt 100% at vi blir der! :D

Bra du velger å komme! Jo flere dess hyggeligere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...