ParamedicX5 Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Bilde#2 - hovedlys. Nydelig... Gleder meg til bilde nr 3 osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Vel, nr.3 er ganske kjedelig og bare en interiør detalj = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Vel, nr.3 er ganske kjedelig og bare en interiør detalj = kjedelig ?!?! Det er RÅLEKKERT... Følger spent med på fortsettelsen. Er imponert Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Takker! Så lenge du er fornøyd så er jeg fornøyd. Eneste måten jeg kan måle om en photoshoot er vellykket er om eieren er fornøyd. Og for meg så ville det vært ganske surt om noen følte at tiden det tok var bare bortkastet. Litt større bilde enn vanlig, men ville ikke krympe det noe mer for da ble for mange detaljer borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Takker! Så lenge du er fornøyd så er jeg fornøyd. Eneste måten jeg kan måle om en photoshoot er vellykket er om eieren er fornøyd. Og for meg så ville det vært ganske surt om noen følte at tiden det tok var bare bortkastet.Litt større bilde enn vanlig, men ville ikke krympe det noe mer for da ble for mange detaljer borte.. Du er dyktig...og jeg er en enda mere stolt eier. Kommer det flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Jepp, det kommer nok i vertfall rundt 3 til kan jeg tenke meg. Skal prøve og få tatt 1 bilde pr dag, og trå til litt ekstra i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Jepp, det kommer nok i vertfall rundt 3 til kan jeg tenke meg. Skal prøve og få tatt 1 bilde pr dag, og trå til litt ekstra i helga Bra...ikke stress. Den som venter på noe godt, venter ikke så ofte forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Har du bilder av bil med dører, panser el bagasjeluke åpne? Forøvrig svært lekre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Har du bilder av bil med dører, panser el bagasjeluke åpne? Forøvrig svært lekre bilder Nei, har ikke det, og ser vel heller ikke poenget med å avbilde det. - Folien går ca 4-5 cm inn i "dørkarmen", men det er jo ike så mye å ta bilder av. Det er jo slik at det er umulig å skjule rødfargen når panser/dører er åpne, men det er jo til å leve med. Alternativet er jo lakkering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Til salgs ja? Er redd du må se langt etter den prisen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Har du bilder av bil med dører, panser el bagasjeluke åpne? Forøvrig svært lekre bilder Nei, har ikke det, og ser vel heller ikke poenget med å avbilde det. - Folien går ca 4-5 cm inn i "dørkarmen", men det er jo ike så mye å ta bilder av. Det er jo slik at det er umulig å skjule rødfargen når panser/dører er åpne, men det er jo til å leve med. Alternativet er jo lakkering... Det var kun for å se hvordan overgangene i dørene ser ut, ikke annet. Så også annonsen på finn hvor du også har den avbildet rødt. Det jeg stusser på er at det er forskjellige reg.nr, eller er den røde bare en lik tilsvarende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Til salgs ja? Er redd du må se langt etter den prisen der. Mulig...men det er det som skal til for at den skal bli solgt. Markedet styres av tilbud og etterspørsel, og tilbudene på godt utstyrte coupe med motor er nesten fraværende, men dette vet du sikkert mere om enn alle andre her, siden du velger å dele din oppriktige bekymring for prissettingen med oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Har du bilder av bil med dører, panser el bagasjeluke åpne? Forøvrig svært lekre bilder Nei, har ikke det, og ser vel heller ikke poenget med å avbilde det. - Folien går ca 4-5 cm inn i "dørkarmen", men det er jo ike så mye å ta bilder av. Det er jo slik at det er umulig å skjule rødfargen når panser/dører er åpne, men det er jo til å leve med. Alternativet er jo lakkering... Det var kun for å se hvordan overgangene i dørene ser ut, ikke annet. Så også annonsen på finn hvor du også har den avbildet rødt. Det jeg stusser på er at det er forskjellige reg.nr, eller er den røde bare en lik tilsvarende? Det er samme bil, men forrige eier kunne ikke ha VF så han hadde meldt skiltene "borte", for så å få Kragerøskilter. Utrolig hva folk får seg til å gjøre... Skal se om jeg får tatt noen bilder av overgangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Hehe, ja det er utrolig hva folk lar seg til å gjøre. Det var vel det samme som skjedde på den Imola-røde M5 Hartge'n også.. Hadde opprinnelig VF skilt, men går vel nå på BR.. Flott, ser frem til bilder.. Undrer på hvordan det ville blitt med hvitfoliert 535i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Lurer på om de er klar over at det kommer notat om det i AutoSys osv. Det ser ikke så bra ut om potensiell kjøper sjekker opp mot registeret (jeg pleier gjøre det). Da blir det fort lite aktuelt om det har vært mye kluss inni der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå