M3 Yngve Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Tar turen til Rudskogen på lørdag For bare håpe været er med oss, nåde på Rud og Våler.
Torek Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Tror det blir Gatebil lørdag og BMWCCN søndag, men får se + 1
oddis Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Litt kjipt for oss som digger hardcore E30er med overtrykk, disse forsvinner nok til Rudskogen til denne helgen.. Bare bra det da, så slipper vi sånne forstyrrelser på våler Forstyrrelser som i grisekjappe forbikjøringer?
hagenisse Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Nei, forstyrrelser som mobile rundingbøyer i svingene.
S.Arnesen Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Forstyrrelser som i grisekjappe forbikjøringer? Så du mener at de som slenger med rumpa hele runden drar ifra de som kjører sporvalg?
Trond.S Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Forstyrrelser som i grisekjappe forbikjøringer? Så du mener at de som slenger med rumpa hele runden drar ifra de som kjører sporvalg? Ingen skal si at BMWCCN er en forutintatt gjeng hverfall, eller? Finnes jo de med hissige turbobil som kjører spor også. Hilsen Trond
oddis Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Slenging med rumpa innebærer ikke at det nødvendigvis går sakte. Ihvertfall ikke da man kan kompensere med et massivt akselerasjonstrykk så fort man får rettet hjulene igjen. De aller verste gutta med fullt uniballsoppsett og innarbeidet heal'n toe teknikk er det INGEN som kjører ifra, 600hk's S50er eller ikke! Husk at det er plass til alle på banen, men som i resten av samfunnet så liker man å fokusere på de dårlige eksemplene.
hagenisse Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 De aller verste gutta med fullt uniballsoppsett og innarbeidet heal'n toe teknikk er det INGEN som kjører ifra Heal'n toe er kanskje noe annet enn heel'n'toe, men jeg har uansett inntrykket av at de færreste bruker dette. Tar jeg feil?
vetu03 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Er en grunn til at jeg drar en dag på hvert treff. En dag på Gatebil for å se på grombiler og sinnsyk kjøring og en dag på CCN for å sparke dekk og kjøre litt på bane Enig der... Derfor det hadde vært veldig morsomt å reist på begge..
Gladsild Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Rudskogen, men bilen er ikke mye å skryte av atm kjører helt fra Bergen
Chris_ Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Rudskogen er fint for oss som bor litt lengere unna Vålerbanen.. Skjønner ikke hva folk på Østlandet klager over. Skal kjøre fra Grimstad, som er ca 4 timer fra Rudskogen og 6 fra Våler og klager ikke. Det tar mer enn to timer fra Rudskogen til Våler Tipper ganske nøyaktig 3 timer om man ligger over fartsgrensen hele tiden. Men mulig jeg tar turen til Våler selv på Lørdag. Får se.. Er ikke medlem, men går det ann å melde seg inn i der oppe? inkl. kjøring?
Lars89 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Skal gå fint å melde seg inn ved innsjekkinga, gjorde det i fjor Kjøring kommer i tillegg så ta med godt med penger hvis du skal opp (1050 for medlemskap og kjøring) da de ikke tar kort
Chris_ Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Skal gå fint å melde seg inn ved innsjekkinga, gjorde det i fjor Kjøring kommer i tillegg så ta med godt med penger hvis du skal opp (1050 for medlemskap og kjøring) da de ikke tar kort Takker for svar Nettopp fått lønning, så penger er ikke noe problem nå(enn så lenge )
Chris_ Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Tar turen til Rudskogen på lørdag For bare håpe været er med oss, nåde på Rud og Våler. FINT å høre! Gleder meg til å se det grønne beistet ditt i svingen igjen! Lykke til i breisladden.. Har trua på deg
Chris_ Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 Bra kjøring Yngve! Kult å se at du satser og ligger bra gjennom svingene, og har god kontroll. Var og tittet litt på bilen din. Din og GS bildeler sin(så lenge den holdt) stod jeg og siklet lenge på RÅE biler, med råå kjøring! Og ja, GS bildeler sin M3 kjørte ut og rullet rundt, men gikk bra med Stian Sørlie, heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå