Clerion Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Skiltholdere selges Sort, med "flipp" funksjon så det er lett å bytte skilt. 50 kr + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Bare helt sort, ikke noe skrift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Helt sort ja Trenger du flere har jeg ca 30 stk tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 prisen er for paret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 50 kr per stk. 90 for 2 150 for 4 300 for 10 700 for 30? =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 hey, vet at dette er litt OT, men hører her alikevel. Noen som vet om en måte å skjule skiltene på, eller bytte ut skiltet med noe? Noe fancy opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Skal du råkjøre igjennom fotoboks? =p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 kjøper to av deg. sender pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Skal du råkjøre igjennom fotoboks? =phehe hadde vært gøy å prøvd det da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Kjøp nå heller holdere med www.bimmers.no på! Da viser man både tilhørighet og støtter sidene her slik at hjulene går rundt. PS: Husk at det er 86,- i frakt på skiltholdere som vanlig post (pga. lengden). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Kjøp nå heller holdere med www.bimmers.no på! Da viser man både tilhørighet og støtter sidene her slik at hjulene går rundt.PS: Husk at det er 86,- i frakt på skiltholdere som vanlig post (pga. lengden). det er vel ikke helt ifølge reglementet og snikreklamere i andre sine tråder? selvom du er admin? en smule sleipt syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Skal du råkjøre igjennom fotoboks? =phehe hadde vært gøy å prøvd det da.... Been there, done that, didn`t get a ticket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Kjøp nå heller holdere med www.bimmers.no på! Da viser man både tilhørighet og støtter sidene her slik at hjulene går rundt.PS: Husk at det er 86,- i frakt på skiltholdere som vanlig post (pga. lengden). EY =p..... Kan kjøpe skiltholdere av deg jeg gunnar^^ Men har liksom.... 30 stk jeg ikke har bruk for og, om noen trenger så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 hey, vet at dette er litt OT, men hører her alikevel.Noen som vet om en måte å skjule skiltene på, eller bytte ut skiltet med noe? Noe fancy opplegg. www.dealextreme.com De selger en trådløs skiltholder med motor og svart filt. Trykk på knappen, filten dras over skiltet. Tror den kostet 800kr heha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå