Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Hehe, om det blir bedre eller dårligere er vel en smakssak, men jeg syntes acs holder bilen utrolig clean men allikevel brutal på en diskret måte... Akkurat slik en E36 bør være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Jeg liker forresten acs leppen best.. Tror det hadde sett veldig bra ut!! Det kan jo selvsagt ha noe med at bildet på gs var av en høy bil, mens bildet du hadde av leppen var på en senket bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Redigerte litt.. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Se der ja Hjalp med litt klipp og lim og oppfriskning av fargene Thanx... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Var noen fine bilder her, men føler du tok endel like bilder, bare noen grader annerledes vinkel. Bedre å plukke ut noen få bra, enn mange nesten bra Men ta det med ro, jeg vet åssen det føles at alle vinkler er bra og føler de alle fortjener å bli lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1326093#1326093 Her må du bare slå til!! Så bestiller du følgende fra Gs bildeler: 16x 51718184574 16x 51711932996 16x 51111908077 4x 51161881149 2x 51712234044 Da har du alle klipsene og gummlistene også Borresjablong (152kr per stk) kan være greit å ha også, om ikke noen har til låns.. 1x 51712250004 1x 51712250003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 dårlige ting først!!!: 1: holder på å knekke nakken av for mange teite vinkler! 2: å legge kameraet på bakken er IKKE en god løsning for et bra bilde! (jf, at du tar bilde av bakken også da) 3: gjør litt mer utav det når du skal ta bilder... vil ikke kjerringa ut av bilen, er det en god grunn til å IKKE ta bilde bra ting: gå for acs, gjør noe eget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 dårlige ting først!!!:1: holder på å knekke nakken av for mange teite vinkler! 2: å legge kameraet på bakken er IKKE en god løsning for et bra bilde! (jf, at du tar bilde av bakken også da) 3: gjør litt mer utav det når du skal ta bilder... vil ikke kjerringa ut av bilen, er det en god grunn til å IKKE ta bilde bra ting: gå for acs, gjør noe eget... Oppsummering: Dårlig fotoskills, god dømmekraft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Har hatt 2 stk E36 selv for noen år siden, og jeg var vel ikke mindre ivrig på AC Schnitzer sine plastikkdeler den gangen enn idag, forskjellen var kanskje pengene Dette er bilen jeg siklet mye på, den hadde nok sett enda bedre ut med AC Schnitzer Rennsport Type I hjul med litt bredde (avbildet nederst) , eller AC Schnitzer Type III.. men den er fortsatt fresh (sett bortifra lyktelistene og eksosen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Au! Nais... Type III felger, ulakkerte lister og kanskje hakket mindre eksostuter på den der så hadde den vel vært tilnærmet perfekt. Lyktesenkere klarer jeg ikke helt å bestemme meg for om jeg vil ha eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 LÆKKRE felger.... kanskje noen sånne hadde gjort seg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Hadde blitt FOR lekker med disse på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå