Gå til innhold

Bmw-treff XXL på Jessheim den 26 sep. Bilder fra treffet..

ZhilleN
 Share

Når vil folk møte på xxl lørdag?  

18 stemmer

1. 1. Når vil folk møte på xxl lørdag?

• 19.00?
      9
    • 20.00?
      6
    • 21.00?
      4

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja det var skuffende oppmøte gitt

forferdelig greier... Trodde folka synes dette var noe jeg men.. :?

Var hyggligt att hälsa på deg Zhillen, Ole m7 medmera... Så skjönner ja ikke dem andra som kom i bmw og satt 150meter lengre bort og ikke våga komma ur bilarna og säga hallo. Pingler. Vi biter ikke :lol:

Er skumelt det da! Hehe.. Hadde helt ærlig trod det skulle være sykt mye biler der! Der tok jeg feil gitt :lol:

Var vell hel 6-7biler der da jeg var der, å det var inkludert meg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig koselig med slike uformelle treff.

Men jeg var vel en av synderne som ble litt utålmodig og dro tidlig.

Selv om vi var 9 biler den timen jeg var tilstede var det hyggelig å snakke med likesinnede.

Takk til de som tar initiativ til slike treff. Håper du/dere ikke mister motet. Lærdommen av dette er vel at man må sette skikkelige tidspunkt for oppmøte, slik at alle som kommer ikke blir spredt tynt utover kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alkoholen tok overhånd for min del! dukka opp 6 stk uanmeldt på døra mi med øl og div gode drikkevarer så jeg falt for fristelsene... :roll:

Men det må da gå an å sette opp et treff til??? en søndag type kl 19 -20 ish? :D

Det är bara att du fixar en treff du. Så kommer vi :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta heller og arranger treff tidligere. Bilder om natten når det er mørkt med blitz blir inget bra! :P

Det blir best bilder da ISO er lav på kameraet!

Det er umulig for meg i allefall når det begynner å bli skumring..

Kom heller om dagen litt tidligere.. Sånn i 1-2 tiden da alkoholen er ute av kroppen! :P

Tok et bilde rett før det ble skumring..

Dette var halv åtte. Ingen der!

sdfghj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var skuffende oppmøte gitt

forferdelig greier... Trodde folka synes dette var noe jeg men.. :?

Var hyggligt att hälsa på deg Zhillen, Ole m7 medmera... Så skjönner ja ikke dem andra som kom i bmw og satt 150meter lengre bort og ikke våga komma ur bilarna og säga hallo. Pingler. Vi biter ikke :lol:

Lige måde Heib, artig med svensker til stede også, hehe ;) Ja, mange som stod spredd rundt der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig koselig med slike uformelle treff.

Men jeg var vel en av synderne som ble litt utålmodig og dro tidlig.

Selv om vi var 9 biler den timen jeg var tilstede var det hyggelig å snakke med likesinnede.

Takk til de som tar initiativ til slike treff. Håper du/dere ikke mister motet. Lærdommen av dette er vel at man må sette skikkelige tidspunkt for oppmøte, slik at alle som kommer ikke blir spredt tynt utover kvelden.

Ja det er koselig med sånne treff, men når ikke folk gidder og møte opp, under halvparten som sa de skulle komme, kom ikke, ble litt kjett når det ikke var så mange der, la merke til også at når vi stod der, var det likevel mange som dro tidlig, da for noen andre arrangere treff next time :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dårlig oppmøte den kvelden syntes jeg..

Hadde kanskje vært bedre å hatt treffet litt tidligere ja. Kanskje i 5-6 tida el no.;)

Med tanke på alkohol;P

Men det handler også om prioritering! Er ikke så ofte det er treff.

Men moro med de som kom. Ole og svensken lagde litt show også, og kule folk som møtte opp;)

Fine BMW`er!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...