Gå til innhold

Haug523's Kina HU prosjekt


Anbefalte innlegg

Jepp, da er jeg blitt litt lei av bil pc, da det tar litt for lang tid å starte opp.

Så nå har jeg bestillt meg en 7" Doubble din Kina Spiller med Dvd, Gps, Dvb-T, Sd leser, Sd leser for kart (Tror Tomtom kan installeres) Dual Zone (Ungene i baksetet kan se dvd mens jeg navigerer) Radio osv...

http://www.chinavasion.com/product_info ... -gps-dvbt/

I tilegg har jeg bestillt Doubble din adapter med monteringskit fra Tyske Janus Design, Adapteret er tilpasset Pioneer's AVIC spillere, fant ut det passet til spilleren jeg har bestillt.

http://www.janus-design.net/english/e39 ... /index.php

Kommer bilder å sånn når jeg får den, tror det går kjapt, bestillte i går kveld ca 23.00 og allerede nå er den under pakking.

Kommer sikkert til å få til svar at jeg ikke må kjøpe sånne jallaprodukter og man får det man betaler, det er forøvrig sånne enheter som ligger på Ebay til ca 3000,- og oppover, tror jeg betalte ca 1800,. direkte fra en Kinesisk Wholesale Dealer.

Men jeg lurte litt på om det er noen som har anbefalinger til signalkabler?

enten 4 eller 6 kanals kabler.

Hvordan er Biltema sine kabler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg med signalkablene siden jeg syns det meste funker greit.. og helt sikkert hadde vært fornøyd med Biltema sine.. men gleder meg til å høre erfaringene dine med dette.

Nå har jeg forsåvidt sverget på å aldri kjøpe bil uten integrert navi igjen, men testet noen slike "jallaspillere" for noen år siden, og var temmelig nysgjerrig på slikt som du nå har bestilt - da lå de gjerne opp mot 10 lapper. Syns det var mye "sjanse på", men nå er det jo blitt hyggelige priser.

Syns GUIet/grafikken ser jalla ut, men hvis funksjonaliteten er så bra som den tilsynelatende skal være, så ser det spennende ut. Spørs om TomTom støtter det OSet, men det finner du vel ut etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg med signalkablene siden jeg syns det meste funker greit.. og helt sikkert hadde vært fornøyd med Biltema sine.. men gleder meg til å høre erfaringene dine med dette.

Nå har jeg forsåvidt sverget på å aldri kjøpe bil uten integrert navi igjen, men testet noen slike "jallaspillere" for noen år siden, og var temmelig nysgjerrig på slikt som du nå har bestilt - da lå de gjerne opp mot 10 lapper. Syns det var mye "sjanse på", men nå er det jo blitt hyggelige priser.

Syns GUIet/grafikken ser jalla ut, men hvis funksjonaliteten er så bra som den tilsynelatende skal være, så ser det spennende ut. Spørs om TomTom støtter det OSet, men det finner du vel ut etterhvert.

Ok, har ikke testet så mange signalkabler selv heller så.

Nei jeg tenkte nå jeg kunne teste denne da prisen ikke er så høy, så interfacet er ikke så meganøye så lenge jeg kan spille mp3 fra Sd kort og bruke navi.

Om jeg ikke blir fornøyd så blir det muligens en eller annen Pioneer 2 din spiller.

Om jeg ikke får til Tomtom så er det andre Gps program som kanskje kan fungere Igo, Route66, muligens Sygic Drive (Som er meget bra)

Men det ser ut for at de har fikset Tomtom her:

http://www.gpsunderground.com/forums/sh ... php?t=4874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da ble skjermen sendt 9 september fra Kina og er sendt videre fra Oslo kl 09.00 i dag, må si det går kjapt.

Ramma fra Janus er på vei tror den også er i Oslo, begge blir sendt med Dhl, mens ramma blir sendt Via Dhl i Tyskland så jeg får bare spore den via de tyske sidene, så jeg er litt usikker på status siden Tysken min er litt rusten.

Her er det som står:

Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen

Regner med det betyr at den er i Norge.

Bilder kommer når pakkene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da ble skjermen sendt 9 september fra Kina og er sendt videre fra Oslo kl 09.00 i dag, må si det går kjapt.

Ramma fra Janus er på vei tror den også er i Oslo, begge blir sendt med Dhl, mens ramma blir sendt Via Dhl i Tyskland så jeg får bare spore den via de tyske sidene, så jeg er litt usikker på status siden Tysken min er litt rusten.

Her er det som står:

Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen

Regner med det betyr at den er i Norge.

Bilder kommer når pakkene kommer.

Broadcast er registrert i destinasjonen landet Transport

det sier google at det betyr ivaffall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvordan er status her? Dette er faktisk noe jeg vurderer selv, så er spent på hvordan det fungerer :D

Går litt tregt du, holder på å pusse opp guttungens rom, så det har 1 pri, ellers så ser det ut for at jeg må kutte i varmeapparatet og da er jeg litt avhengig av at det ikke regner, i og med at jeg ikke har noen garasje, regner med å få gjort det denne eller neste uke, ellers er alle kabler strukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har montert spilleren sånn halveis i bilen, men jeg greidde å gjøre sånn at touch skjermen ikke funker under GPS, skjedde i forbindelse med da jeg skulle legge inn Tomtom, fant da ut at jeg skulle legge inn Engelsk Wince da det er Kinesisk på den fra før, så nå driter jeg i det og har bestillt en Pioneer F900BT isteden, fant ett bra Amerikansk forum hvor man har greidd å legge inn Explorer og Wifi på en 700BT så det skal visstnok funke på en 900 også :)

Så får jeg heller ha Kinaspilleren som ett leketøy, mulig jeg putter den inn i en eventuelt arbeidsbil om jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...