ruberhai Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Pen bil, men må være enig med de andre, lexuslyktene må bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Pen bil, men må være enig med de andre, lexuslyktene må bort å det skal di når pengene strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Fin bil Liker felgene dine! Andre lykter, grill og sort catkiller ville gjort seg:) Hadde det selv på min E36. Med splittere blir det lækkert:) Holder til i Kristiansund ser jeg.. ser ikke noe til gamle bilen min da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Fin bil Liker felgene dine! Andre lykter, grill og sort catkiller ville gjort seg:) Hadde det selv på min E36. Med splittere blir det lækkert:) Holder til i Kristiansund ser jeg.. ser ikke noe til gamle bilen min da? hehe Mye jeg kunne tenkt meg å ha gjort men nå har jeg ett prosjekt på gang,så går me litt penger der. men det blir flere foandringer etter hvert vet ikke,kan hende, er noen røde e36 her:p men kan ikke huske den? har du noen andre bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Sendt på pm:P hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Kjeda meg i stygg veret:p så da måtte man leke seg me litt bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Legger ut noen bilder.. To gode kompiser Første våren jeg hadde bilen. Lakkerte nyrene litt,liker ikke nyrene mine,så måtte bare gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Jeg likte denne bilen veldig godt. Noen småting bør endres, men de er allerede nevnt. Bortsett fra at jeg ville byttet til originale lykter, rett og slett pga passformen på ettermarkedlykter. Bilde nr 2 var veldig bra og kunne funket godt som avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Jeg likte denne bilen veldig godt. Noen småting bør endres, men de er allerede nevnt. Bortsett fra at jeg ville byttet til originale lykter, rett og slett pga passformen på ettermarkedlykter. Bilde nr 2 var veldig bra og kunne funket godt som avatar. Der en noen småting som må endres jah Har fortsatt orginal lyktene mine så kan jo hende jeg bytter en dag, for vet ikke hvor lenge slike billig lykter varer egentlig.. Får ikke avataret til å fungere jeg så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Noen felger jeg har.. jeg har ikke brukt dem engang..hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Noen felger jeg har.. jeg har ikke brukt dem engang..hmm steike for nåkka fine felga du har liggende da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Noen felger jeg har.. jeg har ikke brukt dem engang..hmm steike for nåkka fine felga du har liggende da jah,det syns du vel:p hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Skiftet dekk i går Måtte gjøre det, hadd ikke råd til noen stor bot Men det er bare til over helge da, da di nye dekkene kommer. heldigvis, stålfelg er ikke noe stas:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Skiftet dekk i går Måtte gjøre det, hadd ikke råd til noen stor bot Men det er bare til over helge da, da di nye dekkene kommer. heldigvis, stålfelg er ikke noe stas:P lækkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 flott bil det der:) ,men nye bak og framlykter så har du an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå