Gå til innhold

1991 BMW 318i

Inger_Marie
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil :) Liker felgene dine! Andre lykter, grill og sort catkiller ville gjort seg:)

Hadde det selv på min E36. Med splittere blir det lækkert:) Holder til i Kristiansund ser jeg.. ser ikke noe til gamle bilen min da? hehe

i02hkcnyr0em7zeexlks.jpg

Mye jeg kunne tenkt meg å ha gjort :P men nå har jeg ett prosjekt på gang,så går me litt penger der. men det blir flere foandringer etter hvert :)

vet ikke,kan hende, er noen røde e36 her:p men kan ikke huske den? har du noen andre bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte denne bilen veldig godt. Noen småting bør endres, men de er allerede nevnt. Bortsett fra at jeg ville byttet til originale lykter, rett og slett pga passformen på ettermarkedlykter. Bilde nr 2 var veldig bra og kunne funket godt som avatar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte denne bilen veldig godt. Noen småting bør endres, men de er allerede nevnt. Bortsett fra at jeg ville byttet til originale lykter, rett og slett pga passformen på ettermarkedlykter. Bilde nr 2 var veldig bra og kunne funket godt som avatar.

Der en noen småting som må endres jah :P

Har fortsatt orginal lyktene mine så kan jo hende jeg bytter en dag, for vet ikke hvor lenge slike billig lykter varer egentlig.. Får ikke avataret til å fungere jeg så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...