Inger_Marie Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Skiftet dekk i går Måtte gjøre det, hadd ikke råd til noen stor bot Men det er bare til over helge da, da di nye dekkene kommer. heldigvis, stålfelg er ikke noe stas:P lækkert rå lækkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 flott bil det der:) ,men nye bak og framlykter så har du an. Nye baklykkter blir det hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Lyktene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Digg bil Ikke en vanlig E36 dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Digg bil Ikke en vanlig E36 dette Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Digg bil Ikke en vanlig E36 dette nå ble jeg nysgjerrig... hva skiller den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Venter fortsatt på dekkene mine, liker ikke å kjøre med stålfelger asså.. Skal prøve å få fikset takluka mi snart. har ikke funket i hele sommer.. Satte seg bom fast i vinter da jeg ikke fikk kjøre den Bli vel ordnings, hvis jeg finner ett tak å sette den under, regner så mye fortiden vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Var jo et greit utgangspunkt dette. Får du gjort noen av planene dine så blir den så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Steike, for en pen E36! Mmmmmmmm, liker det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 De Rondell felga, hvilken bil har de stått på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 De Rondell felga, hvilken bil har de stått på? har stått på en e36 tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Woho dekkene mine kom idag, så i morgen blir det skifting av dekk igjen skal bli godt å få på felgene igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Woho dekkene mine kom idag, så i morgen blir det skifting av dekk igjen skal bli godt å få på felgene igjen.. Når får jeg tilbake de fine sommer dekkene mine da? hehe Vi må få tatt noen bilder når jeg kommer hjem, med begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå