Superbeetle Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Pene bilder! Liker bilen og syntes egentlig den kler krom-delene.. Felgene er jeg litt skeptisk til, selv om de ser bedre ut på disse bildene enn på tidligere bilder. Kanskje de er bedre live? Kult at det er 20" iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 som dere alle var jeg også MEGET skeptisk til krommen, men denne "gjør" faktisk hele bilen for meg nå... det meste harmonerer med hverandre, og tar seg, tro meg på dette, mye bedre ut i virkeligheten... takk for det billa fikk ikke lov å ta flere, for lars ble utålmodig og ville hjem hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Feit bil;) hvor mye senk har du? det sitter justerbart på den, så det er vanskelig å si hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Så verktøykassa i trunken er ikke komplett altså? Er komplett, men halvparten ligger igjen i garasjen. Bruker det faktisk Er fullt klar over at bilen ikke faller i smak hos alle, men alle kan ikke ha shadowline mtech2 heller. Kjøpte bilen ca sånn som den er og til standard 318ci-pris var det ikke noe å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Feit bil;) hvor mye senk har du? det sitter justerbart på den, så det er vanskelig å si hehe FK Highsport coilovers. Er lav, men kunne sikkert hatt den lavere. Men er bruksbil som blir brukt på grusveier osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 skulle vært 1-1.5 cm lavere foran jf forholdet foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Feit denne bilen ass Egentlig likte jeg ikke så godt chrom listene på denne første gang jeg så den, men etterhvert som øya får vendt seg til dem ser det egentlig skikkelig bra ut... På denne bilen i hvertfall +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Men Lars, du var på Rudskogen.. og Mysild her, bor jo langt unna.. hvor er det du bor a ? reiste du langt for å komme på Rudskogen ?? Må si jeg er enig med flere her, om at før så likte jeg ikke krom'en. Men nå må jeg si det er en viktig detalj, som også skiller bilen din ut mer enn de andre, som er mørke! Og de kler de 20 tommerne perfekt! Blir skikkelig misunnelig på de hjula dine! Som sagt, mine så jo ut som dritt i forhold Og ble pent med nettingen! Og sinnsykt kule bilder Mysild. Håper vi får tatt noen endag også! blir vel ikke før til våren uansett men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Pen bil du har der men likte ikke den skiltholder-tingen din Har bimmers.no skiltholder liggende, men er original BMW chrom-line den som står på så litt i tvil hva jeg skal gjør Okei! sjønner du vil ha chromen men syns det ble litt mye med både chrom skiltholder og nyrer Jeg hadde villet gått for bimmers skiltholder. Får prøve den på i morra. Enig at det blir litt mye I og for seg ingenting galt med den skiltholdern, men det blir for mye på fronten din. Er nok penere med sort. BTW, hvor mye senk har du foran og bak ? Jeg har lyst å senke min også.. men vet ikke hvor mye jeg skal gå får.. vil få den lavere (uten at den skal begynne å subbe - siden den er original uten valsing) samt ikke la det gå utover normal kjørekomfort (er tross alt i Norge vi bor! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 man blir vandt til bilen hehe... jeg bor i krsand, men går på skole i grimstad, her bor også lars dette er ca 1 time øst for krsand takk for det... ja, hadde vært moro... bilen har coilovers, så senk er uvisst... men vil vel tippe rundt en 60-70 foran og muligens 40-50 bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 man blir vandt til bilen hehe...jeg bor i krsand, men går på skole i grimstad, her bor også lars dette er ca 1 time øst for krsand takk for det... ja, hadde vært moro... bilen har coilovers, så senk er uvisst... men vil vel tippe rundt en 60-70 foran og muligens 40-50 bak... Ja, søstra mi har nettopp flyttet til kr.sand. Og har vært litt i Grimstad tidligere, da endel mosse-kompiser studerte der Hm, jeg vet fint lite om coilovers.... hva er grunnen til at man velger dette? og hvordan velger man coilovers.. kontra det at man vet sånn ca hvor mye senk det blir på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 oioi! da må du jo ned å besøke ho hehe... coilovers er justerbart i høyde (om som mitt, så kan jeg justere hardheten på demperene og hvor stram fjærene skal være... ) veldig greit hvis man skal senke mye og ha lav bil, eller kjøre på bane... noen har også justerbare camperplater, slik at man kan endre hjulvinkel for å slippe understyring og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Ble vel ca 1000km kjøring forrige helg med "omvei" om Rudskogen og en del småkjøring, men måtte nesten få det med meg Rudskogen er "bare" 3-4 timer unna så er vel der en 4-5 ganger i løpet av året. Er ingen felger jeg har mer lyst på enn 19-tommer CSL, men vet ikke om det hadde passa på bilen. Får bli på en annen bil. Grunnen til at man velger coilovers er at man kan justere den til akkurat den høyda som passer deg selv best og dermed er "sikra" perfekt senk. Gjøre det også mulig å justere opp/ned ved bytting av hjul og heve bilen hvis den skal kjøres på vinteren (det skal ikke min) Er også endel stivere. Kan oppleves som for stivt av mange.. Ikke veldig mye komfort igjen med coilovers og 20-tommere med 30-profil, men man må lide for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 oioi! da må du jo ned å besøke ho hehe...coilovers er justerbart i høyde (om som mitt, så kan jeg justere hardheten på demperene og hvor stram fjærene skal være... ) veldig greit hvis man skal senke mye og ha lav bil, eller kjøre på bane... noen har også justerbare camperplater, slik at man kan endre hjulvinkel for å slippe understyring og slikt Høres nice ut. Men jeg kan lite om det, så må vel ha noe assistanse fra noen som kan dette om jeg skal gjøre noe med min etterhvert! Pr idag så må jeg ha den original pga innkjørselen vår er antageligvis en av Norges verste - 2 ganger - først en helvetes kant, så en kant motsatt vei litt lenger ned Ja, jeg skal besøke henne,. men nå som det blir vinters-tid, og jeg har kjørt myyyye med bilen siden jeg fikk den... så har jeg bare 3000 km igjen på forsikringen frem til mai you do the math så om jeg skal besøke henne, blir det nok med tog (siden jeg har gratis-togkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Så verktøykassa i trunken er ikke komplett altså? Er komplett, men halvparten ligger igjen i garasjen. Bruker det faktisk Er fullt klar over at bilen ikke faller i smak hos alle, men alle kan ikke ha shadowline mtech2 heller. Kjøpte bilen ca sånn som den er og til standard 318ci-pris var det ikke noe å tenke på Du får ikke lov til å bli som alle andre å gå for shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå