635csi Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Jeg og broderen har et par-tre Honda Pxr mopeder som vurderes solgt til fordel for nyere 2-hjulinger. Dette er tøffe og lettkjørte mopeder Den ene av broderen sine: (EDIT: solgt!) http://mc.autodb.no/autodb/frame_search ... 4315935492 Bare å ta kontakt for info om de andre mopedene også, dersom det skulle være noen Pxr-fantaster her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Hadde det vært en Camino hadde jeg kjøpt en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Har også hatt en Camino tidligere, men syntes ikke den kunne måle seg med Pxr`n egentlig, så den ble solgt Pxr er mere brukervennlig med tanke på dårligere underlag, siden den er liksom litt "halvcross" Har hatt min i over 8 år nå, og har hatt veldig lite trøbbel med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Her er forresten en link til min salgsannonse: http://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... ogoff.y=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Er alle her inne helt ferdige med mopedtida altså? Får vel satse på Finn.no og Mopedportalen da tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Hadde lyst på px da jeg var "ung". Ble ingenting Lettkjørte og fine mopeder, lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Meget lettkjørte og lettskrudde mopeder dette ja, så jeg griner ikke akkurat om det ikke er noen som vil ta over denne i bytte mot litt penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Den ene av broderen sine:http://mc.autodb.no/autodb/frame_search ... 4315935492 Denne mopeden er nå solgt, men jeg har fortsatt min til salgs ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Da er "ny" moped ankommet verkstedet i kveld, så nå er det på tide at noen tar ansvar og kjøper Pxr`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Har også hatt en Camino tidligere, men syntes ikke den kunne måle seg med Pxr`n egentlig, så den ble solgt Pxr er mere brukervennlig med tanke på dårligere underlag, siden den er liksom litt "halvcross" Har hatt min i over 8 år nå, og har hatt veldig lite trøbbel med den. Den e jo så langt fra halvcross som man kan få den men fete er de jo hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Tja, knastdekk og lang fjæringsvei minner hvertfall mere om "halvcross" enn store sykkelhjul og omtrent null demping, hehe Men nok om det, kom og hent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 hadde jeg hatt litt penger til overs skulle jeg kjøpt den! hatt px før jeg skal lett ha det igjen en dag! finner ikke en moped som er lettere å håndtere og skru på overraskende spreke med lett trimsats og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Og da har Pxr`n min fått seg ny eier, snufs......... Håper den får et godt liv videre i Fræna da hvertfall Måtte den "nye" Aeroxen min holde like lenge uten problemer som Pxr`n gjorde. Tråden kan herved stenges, da min bror har valgt å beholde den siste Pxr`n sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå