SpiderPig Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Dette kommer til å bli sykt ja! skal følge med
Lars89 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Kan ikke bli annet enn bra når denne karen setter i gang! Lykke til!
kevine30 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 så bra ut den da, for røst dette blir bra, siden du har bygd groom bilen e46 dette skal jeg følge med på ja
Trond.S Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Hei Veldig bra utgangspunkt du har skaffa deg. Hadde vært artig om du velger S54 og får den til å virke med orginal motorstyring. Problemet er vel at du kanskje må ha ABS-signal for CANBUS'n sin del? Men kjører ikke du uten ABS på E46'n? Uansett om det blir S50 eller S54 blir nok dette en knall bil Hilsen Trond
M3 Yngve Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Hallå Trond. Jo, jeg har ikke ABS på E46en, men har ABS sentralen kobla til el annlegett, ikke noe annet er på der. Så har jeg venstre ABS føler på, da får jeg speed signal og alt funker. Så skal prøve å få det til, men må ha et el annlegg til E46, men ikke sikkert jeg må ha fra M3, mulig jeg kan bruke fra 318 feks, de har busser. Tarjei har jo fått den sorte 4 dørsen til å funke med S54. Så holder på å samle info om alt dette her nå. Håper mest på å finne en chip, som tar bort all dette tullet, så det blir som å koble opp en S50B30.
M3 Yngve Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Har vært å jobba litt nå på formiddagen, tatt ned begge tankene, og alt til bensin tilførsel ol. Skal bare kjøre med en tank og må legge om noe på bensin slanger og div. Skal ha coilovers og da blir lufte slangene i veien. Så har jeg fått ut alle asfalt mattene i dørken, ble 23kg med mattene rund dasbord og torpedovegg. Mye mere asfalt matter her enn i E46en.
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Ser meget bra ut dette som vanlig, og flaks du fant deg eit kaross uten takluke igjenn Takk for tlfnummeret eg fekk hinn dagen, det ordna seg det der
E28 TURBO Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Blir d ikke mye resonans støy i bilen uten mattene? Hvis den skal brukes til å kjøre over litt lengre strekker tror jeg jeg ville hatt inn noe form for isolering iallefall.. Kjørt mye langt med min bil og den duren blir slitsom innimellom..
M3 Yngve Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Skal ha noe teppe ting og baksete, når den går langs landeveien. Så tror jeg neppe denne bilen skal gå lenger en, max rundt her på østlandet. Noe lenger, blir det henger og Hiace
E30_Dale Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Blir bra dette Yngve, håper på S54, da det er så mange med S50. Greit med hiace og henger. Men du må skaffe deg en Dodge ram 1500.
RoaldJ Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 mener å huske vi sparte opp imot 25 kg på å bytte til tak uten takluke, og ca 5 cm høyere takhøyde innvendig fikk bort ett par kg i asfaltmatter vi også gleder meg til å se hvordan dette blir
E28 TURBO Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Hehe hardcore!! Jaja vi får kappkjøre litt når du får denne ferdig. Nytter ikke holde følge med deg når du kommer i den grønne så! hehe Gikk den grønne bare på 5 sylindre på rudskogen her i juni? Synes den gikk så utrolig rart på tunggang... Mulig det bare er pressa som lurte meg..
M3 Yngve Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Nei, i juni gikk den fint. Var på track day med Rud, den gikk på 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå