Simon S Arvesen Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Hvit er aldrig feil på M3, dette ser dritbara ut! ! Gler meg til se senere oppdateringer, du er jammen effektiv og grundig! Får nesten lyst på hvit selv
M3 Yngve Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Takker for fine tilbake meldinger. Jeg syns M3 E30 er tøff i mange farger, men knall hvit har vært en liten gutte drøm. Selv om det er mange hvite biler om dagen, så syns jeg det er greit. Ikke vær dag man ser en M3 på veien nå lenger. Jeg er meget fornøyd så langt, å klør i hendene til å komme i gang med montering osv.
m-alpin Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 dette blir utrolig bra,hvit er desidert den råeste fargen..
M3 Yngve Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Har vært på jakt etter Z3 servo tannstang en stund, så sto det jaggu en rett borti Larvik. Måtte kjøpe hele bilen, men da for andre tilgang til deler, som ikke er til salgs vær dag. Så nå har jeg Z3 tannstang, som det sies å ha BMWes minste runder 2.7. Så har jeg en fra M3 E46 som har 2.9. Skal måle å se hvem som flytter seg mest på en runde, og bruke den. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=137873
SSM Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Den eneste som har 2.7 runder er fra Z3 med 1.9l motor. Jeg har slik på min bil selv! Kjøpte den ny overhalt fra Ebay, kom på $420 med frakt. Da var det styrekuler med og.
Tuttifrutti Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Er det mer ratt-utslag på tannstanga fra z3 enn den orginale eller er det samme?
M3 Yngve Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Larsen. Alle Z3, uten M har lik tannstang. Sjekka det senest på ETK i sta. Jeg har fra 1.9 nå.
M3 Yngve Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Er det mer ratt-utslag på tannstanga fra z3 enn den orginale eller er det samme? Tror den flytter seg like langt som alle E36 og E46, men det får jeg sjekka opp om litt. Skal måle M3 E46, vanlig E46 og denne Z3 jeg nå har.
Tuttifrutti Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Er det mer ratt-utslag på tannstanga fra z3 enn den orginale eller er det samme? Tror den flytter seg like langt som alle E36 og E46, men det får jeg sjekka opp om litt. Skal måle M3 E46, vanlig E46 og denne Z3 jeg nå har. Da venter jeg spent på svar Er det mer sving på m3 e30 og vanlig e30 tannstang?
Frode D Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Personlig synes jeg hvit er meget pent med sorte detaljer. Men ikke om den blir vedlikeholdt. Matt hvit er noe av det styggeste som finnes. Husk også at hvit er en motefarge viss du skal tenke på videre salg.. Hvit er en av de vanskeligste fargene å selge om det ikke er "in"..
M3 Yngve Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Personlig synes jeg hvit er meget pent med sorte detaljer. Men ikke om den blir vedlikeholdt. Matt hvit er noe av det styggeste som finnes. Husk også at hvit er en motefarge viss du skal tenke på videre salg.. Hvit er en av de vanskeligste fargene å selge om det ikke er "in".. Jeg mener at hvit E30 M3 har altid vært tøft, og siden de fleste M3er var hvite i DTM osv, så går nok ikke de av mote tror nok jeg. Denne biler får 2 lag klar lakk og blir nok polert en del. "Tuttifrutti" E30 M3 svinger ikke mere, men har litt mindere runder. Alle E36 tannstenger på E30 svinger mere, så da kan man ligge breiere med sladd, uten å snurre. Så E36 tannstang på E30 er helt konge, får litt over 3 runder ca og svinger mere.
SSM Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Z3 tannstanga svinger og mere og man får kortere styring. Den er helt konge å kjøre med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå