M3 Yngve Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Siden jeg kjøpte en hel dele bil for tannstang, kjøpte jeg en til for teppe og div. Men det meste skal selges av denne.
M3 Yngve Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Står en 90 mod 215hk, som er ny overhalt i 06-07, men ikke godt stort siden. Har masse kvitteringer på det meste, bremse papirer osv. Så denne skal jeg ha mest mulig for. Så bud over 35 kun på motor motas.
S.Nilsen Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 steike hva biler som du eier i løpet av ett år skjønner ikke at du har plass til alt
S. Gunstad Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Må ha gjort vondt å sitte i det setet! Rattet er jo helt knørva Konge prosjekt, ikke noe å si på fremgangen her! Konkurerer nesten med ADHD gutta på gs
Morgan GS Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Konge prosjekt, ikke noe å si på fremgangen her! Konkurerer nesten med ADHD gutta på gs He he hehe ... den var ny Stå på yngve ADHD er bra å ha
Spiritus Sancti Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 steike hva biler som du eier i løpet av ett år skjønner ikke at du har plass til alt Plass er den eneste tingen Yngve ikke har! Derfor 2 av hans biler står hos meg nå
S.Nilsen Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 steike hva biler som du eier i løpet av ett år skjønner ikke at du har plass til alt Plass er den eneste tingen Yngve ikke har! Derfor 2 av hans biler står hos meg nå Hehe såpass ;)mente jeg så ett bilde av "Hulken" På Atv bildene dine på Facebook.. Feit den Hondaen din btw!
Spiritus Sancti Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 steike hva biler som du eier i løpet av ett år skjønner ikke at du har plass til alt Plass er den eneste tingen Yngve ikke har! Derfor 2 av hans biler står hos meg nå Hehe såpass ;)mente jeg så ett bilde av "Hulken" På Atv bildene dine på Facebook.. Feit den Hondaen din btw! Det stemmer det:D Takk, syntes den er ganske fresh selv.. Ja, Yngve, gjort noe på bilen i dag da?
M3 Yngve Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Ja kjekt å ha kompiser med plass, har ting å tang over alt her. Er jo ikke noe lite fint hus med plass til stor garasje, der jeg øsnker å bo. Fått demonter en del. Bare varme app, teppe og bakruta igjen. Så alt under bilen med motor å gir. Det blir gjort i morgen. Så blir å begynne på den hele til uka. Var noe strøken i motor rummet osv dette vraket.
JulianS Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Veit du noe om åssen detta har skjedd eller?
M3 Yngve Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Veit du noe om åssen detta har skjedd eller? Ja, grise kjøring og rusten skjåfør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå