pIMp Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 xxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsupporter Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 hva er prisen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 er vel mange som bare har ringt og prata tenker jeg?? Og kanskje gravd om hvordan du har klart å få den godkjent? Også har det ikke tydeligvis ikke blitt noe mer siden du har bilen enda... Er prisen absolutt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 xxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Fred Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 hva er pris ? ikke sett noe pris... hva slags bremser er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 hva er pris ? ikke sett noe pris... hva slags bremser er det? Sjå link til finn annonse på side 1. Pris er 150k og det er e36m3 bremser rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Kan jo nesten kjøpe en e30 M3 og godkjenne den med 3.2....får igjen bra for en M3 4er vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Kan jo nesten kjøpe en e30 M3 og godkjenne den med 3.2....får igjen bra for en M3 4er vet jeg... Da forelår jeg at du kommer deg ut i garagen og bygger en e30 m3 med tilsvarende spesifikasjoner godkjent med S50B32, til samme pris. Det er jo så enkelt Eller kanskje du ikke vet hva du snakker om...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Høres bare ut som om det er kav umulig og det du selger er gull. Trenger ikke kunne trylle for å få noe godkjent. Men for all del,er nok lettsolgt denna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Høres bare ut som om det er kav umulig og det du selger er gull.Trenger ikke kunne trylle for å få noe godkjent. Men for all del,er nok lettsolgt denna.. Det er jammen ikke langt unna - jeg forslår at du prøver selv før du uttaler deg. Godkjente biler vil i framtiden være verdt gull da reglene stadig strammes inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Høres bare ut som om det er kav umulig og det du selger er gull.Trenger ikke kunne trylle for å få noe godkjent. Men for all del,er nok lettsolgt denna.. Du må gjerne være uenig i prisen, jeg har full forståelse for at mange synes det er veldig dyrt. Det jeg reagerer å er hvordan du kan utale deg om hvor lett det er å bygge å godkjenne en bil. Utsagnet ditt om at du kan bygge en E30 M3, godkjent med S50B32 til samme pris, underbygger bare inntrykket av at du ikke har den fjerneste anelse om hva du snakker om. Hvor mange biler har du bygd, og hvor mange har du fått godkjent med så omfattende ombygging som jeg har gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Du skal ikke selge den likevel? Hva skal gjøres i vinter? Har sikla mye på denne her gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Du skal ikke selge den likevel? Hva skal gjøres i vinter? Har sikla mye på denne her gitt.. Har mange planer, men vi får se hvordan det er med arbeidslyst og penger. Kan være at bilen kommer til salgs til våren, men det får tiden vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Makan for en gjeng... Har selv holdt på med en E30 M3 bygg med S50B30 nå og vet at dette KOSTER. Du kan jo se hvor langt du kommer med 150.000,- om du bare skal gå til innkjøp av en E30 M3. Lykke til! For ikke å snakke om motor, om du er så heldig og få tak i en innenfor rimelig tid. Her snakker vi DYYYRE deler, for dette er M3 med stor M, og vel så det! Hadde jeg havnet på 150.000,- hadde jeg vært veldig fornøyd, og bilen hadde vært ferdig for et år siden. Sorry OT, og lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Høres bare ut som om det er kav umulig og det du selger er gull.Trenger ikke kunne trylle for å få noe godkjent. Men for all del,er nok lettsolgt denna.. Du må gjerne være uenig i prisen, jeg har full forståelse for at mange synes det er veldig dyrt. Det jeg reagerer å er hvordan du kan utale deg om hvor lett det er å bygge å godkjenne en bil. Utsagnet ditt om at du kan bygge en E30 M3, godkjent med S50B32 til samme pris, underbygger bare inntrykket av at du ikke har den fjerneste anelse om hva du snakker om. Hvor mange biler har du bygd, og hvor mange har du fått godkjent med så omfattende ombygging som jeg har gjort? Solgte ei ku en gang,ei skikkelig gullku;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg