Armanic Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Noen i Trondheim som har en Oilservice reseter? Som jeg kan bare låne, synes det er utrolig irriterende å se at det er rødt når jeg har bytta olje ofte MVH Mathias.
GiljeN Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 google.no du trenger bare en liten lednings stump:=) står litt her: http://www.bilforumet.no/3-serien/94375 ... set-3.html
Otis Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Om du skal resette olje service lyset så gjør du slik; 1. Ignition off. 2. Short pins 7 + 19 with wire (remember to put a fuse on this wire). 3. Turn ignition on and wait for about 4 seconds for an Oil Service reset, 10 seconds for an Inspection reset, then 4. Remove the wire. 5. Replace the cap on the diagnostic socket. 6. Turn ignition off again.
Armanic Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Ah, tusen takk :- ) Har vært på verksted uten lykke De klarte ikke å resete oilservice lyset mitt Men, kan jo prøve dette
GiljeN Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 går ikke på min heller på verksted men dette fynker må si jeg liker planene på bilen din
Armanic Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Takktak GiljeN :- ) Håper jeg får det til, virkelig! Har jo kommet litt videre, skal lakke spoileren min i dag :- ) Forresten, hva koster det for en orginal Hella spoiler? Av den typen jeg har? Hørt at de er utrolig dyre.
jon///M Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 OM du skal passere verdal så kan du bare komme innom så skal jeg resette dette til deg. har egen olje og service nullstiller.
Armanic Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Takktakk Jon :- ) Får vell prøve reset saken til GiljeN først : ) Hvis det ikke funker er det muligheter for at jeg kommer en tur til deg, for å se på M5'en og reset
jon///M Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 det er det bare og gjøre ja. stoor mulighet det blir trondheims tur på meg neste uke og, muligens hente hjem motoren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå