Daniel84 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1250252818 vurderer og kjøpe den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 For min del synes jeg det hørtes veldig dyrt ut. 50000 for en ombygd e30 som er 21 år gammel og ikke er godkjent. Det kan sikkert være en fin bil, men hadde ikke betalt 50000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 han sa den var godkjennt sist med denne motoren som står i nå,men i vognkort står den som en 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 For min del synes jeg det hørtes veldig dyrt ut. 50000 for en ombygd e30 som er 21 år gammel og ikke er godkjent. Det kan sikkert være en fin bil, men hadde ikke betalt 50000,- øøøøh, den har jo styling da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 han sa den var godkjennt sist med denne motoren som står i nå,men i vognkort står den som en 320. sikkert eugodkjenning han mener da.... Det er jo alikevel ganske vanskelig å se forskjell på en B20 og B25.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Jeg hadde ALDRI betalt 50000kr for noe som ikke ser ut til å være annet enn en herjet ungdomseid E30... Men HELT sikkert noen her inne som kommer mumlende om markedsverdier og hvor sjeldne E30 er nå.. Det er min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 For min del synes jeg det hørtes veldig dyrt ut. 50000 for en ombygd e30 som er 21 år gammel og ikke er godkjent. Det kan sikkert være en fin bil, men hadde ikke betalt 50000,- øøøøh, den har jo styling da! Stylingen på denne bilen trekker ned i mine øyne i hvertfall. For all del folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Lurte vell ikke på meningene til dere om hva dere synes om bilen eller ikke ! LES TEMA en gang til før dere skriver noe som helst MENER jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Biler med en slik styling trenger du i mine øyne ikke å åpne en tråd på et forum for å forstå hvordan er behandlet. Men, håp på det beste. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Sorry..men lurte bare på om noen som kjennte til denne bilen...fint dere deler deres meninger med meg ! får bare mer og mer lyst til å kjøpe bmw nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Tror du vi kommer med tips for å være slem eller ekkel mot deg? Hmmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 lurte vell ikke på noen tips? kjenner du til denne bilen eller ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Nei, lykke til med kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Takk..Har ikke sakt jeg skal kjøpe...VURDERER skrev jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå