Saltkjelen Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Ser at denne 7'eren har markeringslys i lista på støtfangerene både foran og bak. Er dette ettermontert eller kom faktisk E38 med dette originalt? delenr..? Antar da eventuelt at dette er noe spesielt for USA da jeg ikke har sett noen 7'ere her til lands med dette.. Ser unektelig bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Min us e23 kom med dette og jeg vet att e30 og e34 også har, så jeg tror ikke de er utenkelig att du fikk dette på e38 også. De er bare og ta en titt på diverse us salgsider så ser du fort om de er vanlig der borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Alle BMWer jeg har sett der borte har dette. Også moderns nye Z4 3.0SI har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 E38 hadde aldri sidemarkeringslys såvidt jeg vet, selv ikke i USA. Tipper det er hjemmemekk. Er enig i at det så bra ut, hadde vært moro å vite hva han har brukt som utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Hmm, tja. Jeg prøvde å se i online ETK, men fant ingenting som antyder at dette ble levert original på US E38. Gunnar, du som har hatt E38 i en stund nå.. Vil du kunne anbefale en overgang til E38 fra E39 eller er det mye problemer med disse? Har en 00 730d som utgangspunkt, men har svært lite eller ingen kjennskap til denne modellen.. Jeg vet at det er dyre dempere på M-sport utgaver og disse er vel klare for utskiftning ved rundt 150-200.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Det gikk veldig mye penger det første året, ettersom det var veldig mye som var gåent i understellet da jeg overtok den. Så har det vært ganske rolig i et år nå, men det er nok mest fordi jeg har "forsømt" bilen litt. Er mye understellsdeler som må byttes igjen nå. Men nå er jo det meste likt som på E39, så skulle ikke tro forskjellen var så stor. Bilen liker nok ikke så godt veiene jeg kjører en del på. Når det gjelder dempere så er de veldig dyre på alle som har nivåregulering. Min har ikke det, men prisen på dempere er allikevel godt over normale demperpriser. Bortsett fra det så er E38 både penere, sjeldnere, generelt bedre utstyrt og har høyere komfort enn E39 (spesielt på lydisolasjon). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Må si meg enig med Gunnar der, E38 er rett og slett vakker. Mye mulig jeg overtar fatter sin, han lukter på mindre bil med mer motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Jeg vil tro han har brukt noe sånt, trenger bare et hul i listene.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 d e nokk nåkka sånt han har brukt ja...e har lurt litt på om e laga holl i listn, så kan e sett inn nån blenklys som kanskje telhør E38..de e litt lengre enn dem originale på E39 http://www.bmwpartswheels.com/bmw-corne ... s-505.html e berre lura på om d ikke ha kunna bledd fint...bi å overvei d nån daga...finn e ut at e ska prøv d så skal e legg ut bilda a kordan d bledd!! ska monter dem på en E39!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Så en E90 facelift igår med markeringslys foran... org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Så en E90 facelift igår med markeringslys foran... org? Slik som dette? Er orginalt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Slik som det ja.. lik som på E6x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 d e nokk nåkka sånt han har brukt ja...e har lurt litt på om e laga holl i listn, så kan e sett inn nån blenklys som kanskje telhør E38..de e litt lengre enn dem originale på E39http://www.bmwpartswheels.com/bmw-corne ... s-505.html e berre lura på om d ikke ha kunna bledd fint...bi å overvei d nån daga...finn e ut at e ska prøv d så skal e legg ut bilda a kordan d bledd!! ska monter dem på en E39!! Jeg kunne også tenkt meg å prøve å montere dette på E39. Kjør på med oppgraderingen og hold oss oppdatert på arbeidet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå