E28 TURBO Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Sukk venter på motor enda. 11mnd nå...
E36Cab1 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Hææ? 11mnd og fortsatt ingen motor?!? Det var da voldsomt..
E28 TURBO Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Jepp er oppgitt. Skal over så fort jeg får tid å hente alt. Vet ikke om den er nesten ferdig eller om den ligger i molekyler. Henter det som er der da og tar det derfra. E28n har ikke blitt brukt i hele år pga av dette så litt surt. Shit happens
E36Cab1 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Skal du bygge den ferdig sjøl da eller? Har byggern gått ifra avtalen eller noe siden dette skjer?!?
E28 TURBO Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Skal forklare deg nærmere når jeg har hentet på pm. Men akkurat nå vet jeg ikke helt hva som er gjort pga at han sjelden svarer på tlf eller sms
E28 TURBO Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Ja bygger den enten ferdig selv eller finner event noen andre som føler seg kompetent og har tid..
ealoken Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Send meg en pm så skal du få nr til min Motorbygger, han er veldig dyktig og presis på alt
E28 TURBO Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Takk for det, mange sånne motorer har du satt sammen da mr? Husk på at her er snakk om deler for et par tusenlapper..
E28 TURBO Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Da sitter jeg på ferja med motor baki sprinteren. Så nå blir det å pusle litt framover. Første steg nå er å få sett over at jeg har ting så den blir komplett. Etterpå det tror jeg lager meg en jigg av e28 chassiet jeg har. For å ha å lage grenrør og tilpasse motorfester og lign. Mulig noe av rørgatene til turbo kan lages i jiggen og. Kan og hende jeg får brukt motorfestene fra M30n. Så da er iallefall spec på motor følgende: cp stempler fra svenskene råder fra svenskene pyramideringer fra svenskene blokk maskinert hos motorteknikk 3,8 nyoverhalt topp. Justerbare kamdrev på org kammer. Underspylte stempler Forsterket hub med 2 stk sporkiler. Alle slitedeler nye 3,6 veiv og blokk Orginalt svinghjul sm4 og ls1 coiler. Nå blir det grenrør og trolig en billet 6763, anbefalt av andreas hos ppf, synspunkter????? trolig 850cc dyser, kunne gått for større ,men redd den skal bli sur på småkjøring Orginalt innsug og størst mulig kjøler. 535 radiator, men skal prøve meg på større oljekjøler. Kjenner motivasjonen brer seg gett!!
Morty999 Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 ikke kast det som blir igjen av den e28'n da jeg har lyst å lage henger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå